Gyerekeket megszólító klímavédelmi kampányt indít a Cartoon Network

    A júniusban induló Klímabajnokok című kampány Európa-, Közel-Kelet- és Afrika-szerte 18 nyelven lesz elérhető, és játékos feladatokkal buzdítja a gyerkőcöket a tudatosabb életre.

    leadkep_4.jpg

     

    A Cartoon Network Klímabajnokok című többplatformos kampány azzal a céllal jött létre, hogy felhívja a gyerekek figyelmét bolygónk megmentésére. A program legfőbb mondanivalója, hogy “sok kicsi, sokra megy” alapon már a legapróbb tettekkel is sokat tehetünk környezetünk érdekében. A szervezők a gyerkőcöket különböző izgalmas feladatok, kihívások teljesítésén keresztül szeretnék a szemléletformálásra nevelni és a környezetvédelem útjára terelni őket.

    A kihívások az iskolára és a helyi közösségekre is építenek, hiszen a program a tanároknak is szeretne segítséget nyújtani,  megkönnyítve a környezet- és természetvédelmi oktatást. A feladatok során olyan témákkal találkozhatnak a kicsik, mint az újrahasznosítás, a tiszta energia, a környezetbarát utazás, a vizek, a fák, az állatok védelme, energiatakarékosság és az egészséges étkezés. 

    A csatorna nem bízta a véletlenre a kampány megtervezését, hiszen a tudományos és szakmai hátteréről a WWF nemzetközi természetvédelmi szervezet szakértői gondoskodnak. Velük együttműködve készültek el azok a videók, weboldali anyagok, amikkel a gyerekek közérthető és szórakoztató módon ismerhetik meg a klímaváltozás és a környezetszennyezés kihívásainak részleteit, megoldásait.

     

     

    Emellett a Cartoon Network a CNN-nel is együttműködik a program keretein belül, és fiatal európai, közel-keleti és afrikai klímavédőkkel készült interjúk segítségével mutatják be, miért menő a környezetvédelem.

    A Klímabajnokok kampány elsődleges célcsoportja 6–12 éves gyerekek, akik több mint száz kihívást, valamint kvízeket, videókat és játékokat találhatnak a kampány weboldalán.