Miközben az Apple azon dolgozik, hogy egyre több új és megújított funkcióval lássa el a Final Cut Pro X-et, az Apple megkezdte az ügyfélszolgálatán keresztül a pénzvisszatérítéseket néhány ügyfél-panasz után.
Az egyik felhasználónak például a következő emailt küldte az Apple:
„Megértem, hogy nem elégedett a „Final Cut Pro” nevű alkalmazással, és teljesen érthető, hogy pénzvisszatérítést követel. Nagyon örülnék, ha még ma tudnék ebben Önnek segíteni. 5-7 munkanapon belül 179,99 fontos összeget utalunk a hitelkártyájára.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez egy egyszeri alkalom, ugyanis az iTunes felhasználási feltételek szerint az összes vásárlás végleges.”
Úgy tűnik több felhasználó is sikeresen visszakapta a pénzét, bár a hírek szerint volt, akinek több üzenetet is kellett váltania a cég ügyfélszolgálatával.
Az Apple egyébként a korábbi politikája szerint nem kínál pénz-visszafizetési lehetőséget az App Store-ban vásárolt programok után, bár Tajvanban ezt törvény írta elő a cégnek. Az a trend viszont látszik, hogy azok a felhasználók, akik véletlenül vásároltak vagy valamilyen más enyhítő körülmény áll fenn az esetükben egyre gyakrabban visszakapják a pénzüket.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.