Ilyen, amikor egy cég veszi a fáradságot, hogy egy kis poénnal fűszerezze meg az egyébként sablonos designt és jelentéktelen külcsínt.
Találkoztál már az “Easter Egg” kifejezéssel? Eredetileg filmekben, könyvekben és videojátékokban elrejtett kis üzenetekről vagy funkciókról beszélhetünk, az elnevezés pedig a húsvéti tojások gyűjtögetésére, és a megtalálásuk örömére utal vissza.
Manapság szinte bárhol találkozhatunk velük, valahogy úgy tudnánk összefoglalni, hogy ezek olyan apró, váratlan kis apróságok egy-egy terméken, melyeknek tulajdonképpen nem lenne helyük se a csomagoláson, se magán az árucikken, de mégis felbukkannak, mosolyt csalva ezzel a fogyasztók arcára. A jelentéktelennek tűnő feliratok közt megbújhat egy-egy meglepő mondat, a címke alatt ott vigyoroghat egy cuki lajhár, utalva rá, hogy jó pár kreatív elme szorgoskodott azon, hogy a termék kiemelkedjen a többi közül.
Mindezeknek egyetlen funkciója van: személyesebb kötődést hoznak létre a vásárlókkal és pozitívabb képet festenek a vállalatról. Marketing szempontból ez egy zseniális húzás, ideje értékelni a legjobbakat! Neked melyik a kedvenced? Esetleg volt már szerencséd hasonlóhoz? Írd meg nekünk kommentben!
“Te olyan kíváncsi típus vagy! Kedvellek.”
“Ezeket a pólókat állatokon teszteltük. Nem volt jó a méret.”
“A másik oldalon nyílik, Einstein.”
“Megtaláltál! Most te bújj el. 1, 2, 3…” és “Egész idő alatt a hüvelykujjad ölelgettem!”
“Ne nézegesd a fenekem.”
“Spencer Hart nagyon reméli, hogy sikerül valakit elcsábítanod ebben a ruhában.”
“Remélem ebben igazi hercegnőnek érzed magad, amilyen valójában vagy.”
“Palacsintát látok a jövődben.”
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.