Ha esetleg úgy gondolnád, hogy egy szállodalánc szuvenírjeihez lehetetlen kreatív reklámot csinálni, akkor nagyot tévedtél.
A Peninsula Hotels a világ legexkluzívabb szállodáit üzemelteti szerte a világon, az elsőt még 1928-ban, Hongkongban nyitották meg, mely jelenleg a legrégebb óta üzemelő hotel a kínai városállamban. Ezen kívül többek közt New Yorkban, Párizsban Bangkokban, Pekingben és Manilában is működtetnek szállodákat, a jövőben pedig Isztambul, London és Rangun is büszkélkedhet majd Peninsula hotellel. Sok szállodalánchoz hasonlóan a Peninsula is rendelkezik saját butiküzlettel, már a kezdetek óta. A vendégek helyi különlegességeket és importárukat is vásárolhattak itt, a ritka élelmiszertől kezdve, a dohányárun át, egészen a különböző, már-már megfizethetetlen luxuscikkekig.
Jelenleg is rendkívül széles kínálatban értékesítenek minden olyat, ami egy embernek örömet okozhat: különleges csokoládékat, süteményeket, teákat, valamint különböző, egyedülálló szuveníreket, természetesen a szállodalánc logójával fémjelezve.
A Peninsula Boutique kapszula-kollekciójának népszerűsítésére készült a most következő videó is, mely az olasz Happycentro ügynökség keze munkáját és kreatív ötlettárát dicséri:
A 24 karátos arany medálokkal tarkított táskalánc, a bőrből készült kulcstartók és a bársonnyal bélelt ékszeres szelence egy miniatűr képzelt világban kel életre az animációban. A videó egyedi színvilága és játékossága olyan tökéletesen lett megkomponálva, hogy mindezek mellett megmaradt az exkluzivitás és a luxus életérzése is, a videó hangulata pedig ügyesen ötvözi a szabadjára engedett fantáziát és a Peninsula által nyújtott fényűzést.
A Happycentro csapata aprólékos munkával érte el, hogy a néző egy percre tényleg azt érezze, ezek a kis tárgyak öntudatra ébredtek. A készítők egy miniatűr stúdiót dobtak össze, és minden részletre figyeltek, hogy a Peninsula-élményt kicsiben is megvalósítsák: fehér márvány, egzotikus növények, elegáns falburkolatok, aranyozott díszítőelemek biztosítják mindezt. Még egy Rolls Royce és egy Mini is megjelenik, persze mindkettő az ikonikus Peninsula-zöld árnyalatban pompázik.
Az olasz design stúdió már 1998 óta termeli a kreatívabbnál kreatívabb megoldásokat helyi vállalkozások, startup cégek vagy éppen világmárkák számára. Nemcsak a kreatív folyamatokban jeleskednek, de a folyamatos kutatómunka és tesztelés miatt az új lehetőségekkel is mindig tisztában vannak, melyeket nem félnek a gyakorlatban is alkalmazni.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.