Portugál villamosokra tervezett nagyszerű dizájnt egy spanyol grafikus
A Coca Cola általában nincs híján a marketing büdzsének, illetve a multi-ügynökségektől érkező kreativitásnak, azonban úgy tűnik, hogy helyi szinten ők is szeretnek lokális grafikusokkal dolgoztatni. Legalábbis ez történt nem régiben Portugáliában, ahol egy lisszaboni villamos-matrica kampányt terveztettek meg egy szabadúszó grafikussal.
Oscar Llorens meglehetősen egyedi és jellegzetes stílussal rendelkezik, ami tükrözi a saját gondolatvilágát, miközben nagyszerűen illik bele a latinos, mediterrán hangulatba is. Munkái rendkívül profik, amit mi sem bizonyít jobban, hogy korábbi ügyfelei között tarthatja számon például a Mercedest, a Lacoste-ot, a Red Bull-t a Vodafone-t vagy éppen a spanyol söróriást, a Cruzcampo-t. Egyik legújabb megbízója pedig szintén egy igazi világcég, a Coca Cola portugáliai képviselete, akik a Del campo Saatchi, helyi ügynökség révén keresték meg őt egy egyedi munkával.
A feladat az volt, hogy Oscar egy rendkívül érdekes, színes grafikát rajzoljon olyan méretekben, hogy az tökéletesen illeszkedjen a lisszaboni új és a régi villamosok oldalára, miközben ugyanolyan könnyedén illik bele a város színes utcáaképbe. És természetesen, a Coca Cola üzenetvilágába. A feladat nem volt egyszerű, azonban úgy gondoljuk, hogy Oscar nagyszerűen teljesítette azt az Adobe Illustrator segítségvel.
Illustrációjában, az ismétlődő kéz-motívum lényege, hogy a Coca Cola összeköti az emberek sokaságát, és barátságokat szül a színes összevisszaság közepette is. A színek kiválasztása során Oscar kifejezetten lágy tónusokat használt, amelyek egyenként majdhogynem pasztel színek, azonban összhatásban még is sokkal erősebbek, de mégsem nyomják el a márka tűzpiros színét.
A végeredményt lentebb láthatjátok, vagy megnézhetitek részletesebben a grafikus saját Behance oldalán. Kíváncsiak vagyunk a véleményetekre, szerintetek milyen lett?
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.