Gary Dimi Pohty tervezőgrafikus 4 éve úgy döntött, egy különleges kihívásba kezd: minden napra készít egy kreatív logót. A merész feladat azóta is tart, a művész pedig hatalmas hírnévre tett szert különleges hangulatú alkotásaival.
Szürreális azt gondolni, hogy a logók, a tervezőgrafika legkevesebb munkát igénylő és legegyszerűbb részei. Egy ilyen ikon ugyanis egy márka teljes egészét magában hordozhatja. Egy ilyen grafika tényleg felér ezer szóval: utalhat a cég stílusára, szellemiségére, de még a történelmére is.
Ez inspirálta Gary Dimi Pohty tervezőgrafikust is, aki különleges kihívásba fogott Instagram oldalán. A #onelogoaday célja, hogy a résztvevő alkotó minden nap legalább egy logót készítsen és közzé tegye az említett hashtaggel. Pohtyt pedig olyannyira magába szippantotta a kihívás, hogy már közel 4 éve készíti lenyűgözően kreatív grafikáit és összesen 1345 logót tekinthetett meg a nagyközönség a művész oldalán.
Ez azért is hihetetlen teljesítmény, mert annak ellenére, hogy a logók egyszerű grafikai munkának tűnhetnek, ez igencsak távol van a valóságtól. Egy-egy ilyen ikon komoly szellemi, kreatív munkát is igényel, hiszen attól lesz igazán ütős egy ilyen grafika, ha többletjelentéssel bír. Ennek persze Gary munkái tökéletesen megfelelnek:
„A legnagyobb kihívást az jelenti, hogy egy rejtett tartalmat építsünk be a tervezésbe, a logó funkcionalitásának fenntartása mellett. Előfordul, hogy órákon át kell néznem és felrajzolnom a különböző tárgyakat, ha kell minden lehetséges szögből, hogy végre meglássak valami olyan ötletet, ami mentén elindulhatok. Sőt néha ez akár napokig is eltarthat, azonban vannak olyan ritka boldog alkalmak is, amikor néhány másodpercen vagy percen belül megtalálom a megoldást. Úgy gondolom, hogy minden más készséghez hasonlóan az állandó gyakorlás itt is segít abban, hogy alkotásunk folyamata jobbá, gyorsabbá és hatékonyabbá váljon."
További részletekért kattints ide!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.