Egy grafikus gondolt egy merészet, és világhírű márkák logóiból varázsolt Disney változatokat. Te vajon felismernéd mindet?
Minden cég tisztába van a jól megkülönböztethető logó fontosságával. Ez jelenti egyben a vállalat arcát, mely segít beazonosítani, ráadásul képes az üzleti vállalkozás közvéleményben létrejött felfogását is befolyásolni. Éppen ezért nem meglepő, hogy sokan egy logót a cég arcaként könyvelnek el.
Ha a logókra gondolunk, beugranak a legnépszerűbbek, és azok a cégek, melyek nap mint nap az utunkba kerülnek. Étel és italmárkák, szépségápolási cikkek, vagy akár éttermek. Mi lenne, ha ezek a híres arculati elemek nem üzleti vállalatokhoz, hanem gyermekkorunk meséihez tartoznának?
Modesto Garcia egy Malagában született és jelenleg Madridban alkotó grafikus, közösségi oldalán már komoly hírnevet szerzett kreatív meme-jeivel, montázsaival, vicces grafikáival. Legutóbbi sorozata szintén hatalmas népszerűségre tett szert, ugyanis világhírű cégek logóit gondolta újra, mesés kiadásban.
Twitter oldalán 24 órán belül 17 000-szer retweetelték, és több mint 35 000 kedvelést szereztek az alkotások! Ám a művész célja ennél több volt. Szerette volna arra ösztönözni rajongóit, osszák meg a nagyvilággal, hogy a „megmesésített” logók, kiben milyen ötleteket, gondolatokat, esetleg nosztalgikus pillanatokat hoznak elő.
Garcia híres arculati elemek stílusát ötvözte saját kreativitásával. Így lett például a Wella hajápolási márka Pocahontas meséjének szimbóluma, Mulan a Mortal Kombatéval, Wall-E pedig az Android ikonikus logójával összemixelve.
Most pedig jöjjön néhány az alkotásokból.
További képekért kattints a linkre!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.