Aki már ismeri az angol blog kifejezést, az ugorja át ezt a részt, aki viszont még nem, annak itt egy rövid ismertető: a blog egy webes felületen keresztül bárki által megtekinthető személyes napló. Írója ugyanúgy megosztja a gondolatait, élményeit a naplójával, a különbség „csak” annyi, hogy nem magának írja, hanem annak a többszáz, vagy akár sokezer embernek, aki az interneten elolvassa. Amennyiben egy cég alkalmazottja írja, akkor sejthetően nem a magánéletéről tudunk meg információkat, hanem a cégről, illetve arról, amivel a vállalat foglalkozik. Jelen esetben várhatóan az Adobe által készített szoftverekről tudhat meg érdekességeket, aki figyelemmel követi a blogot.
Mivel az on-line napló rohamosan terjed, sok cég is él ezzel az információs eszközzel, amellyel egyúttal a cég jó hírnevét is építheti. A Macromedia blog-nyitása után most az Adobe is lépett. Külön öröm, hogy a bloggerek között számos neves Adobe munkatársat is találunk, mint John Nack-et, az Adobe Photoshop CS2 rangidős termékmenedzserét, vagy Bill McCoyt, az Adobe platformmenedzserét. Azt még egyelőre nem tudni, hogy vajon az egyesülést követően a Macromedia blog az akvizíció következtében beolvad-e az Adobe blogjába. Akárhogy is alakulnak a dolgok, a téma iránt érdeklődőknek mindkét on-line napló érdekes csemegékkel és információmorzsákkal szolgálhat.
Forrás: Flashinsider
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.