Az Opel megújult logója egy új korszak eljövetelét képviseli


A német autómárka egy letisztultabb, modernebb arculatra és logóra váltott, ami az autógyártás új korszakában korántsem meglepő. A cég marketing igazgatója szerint az új brand a német modern kultúrából merit ihletet.


leadkep_30.jpg

 

Az Opel 2017-ig volt a General Motors tulajdonában, amikor eladták a PSA Group francia autógyártónak, ami a Peugeot, a Citroën és a Vauxhall tulajdonosa is egyben.

A gyűrűbe foglalt Villám 1963 óta díszíti az Opel autóit, azonban modelltől és a gyártási évtől függően kis mértékben változott az embléma. 1970-től világos megjelenési irányvonalakat határoztak meg, ezt az átfogó dizájnt először 1987-ben dolgozták át. A 2000-es években további modernizálások következtek, és a korra jellemző, háromdimenziós formát kapott. A máig hivatalos vállalati logó 2017 nyara óta modern, precízen kiformált, lapos kialakítású krómvillám.

 

kep1 (1)_0.jpg

 

Most, hogy egy új, elektromos korszak kezdődik az Opel márka életében, a cég úgy döntött eljött az ideje egy újabb arculati átalakulásnak, amit Opel Next néven vezetnek be.

 

{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/jyIu-6szq64.jpg?itok=BeU4ZyEF","video_url":"https://youtu.be/jyIu-6szq64","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

 

Az új megjelenést az Opel a Velocity McCANN ügynökséggel közösen dolgozta ki, az Opel Next betűtípus pedig a Monotype munkája.

Bár a flat logo design nem újdonság a márka életében, most mégis történt módosítás: a villámot befoglaló körív ugyanis vékonyabb lett. Ez a finom vonalvezetés neonsárga színnel és az Opel Next néven jegyzett új betűtípussal pedig egy sokkal letisztultabb és bátrabb összhatást eredményezett.

 

kep2 (1)_1.jpg

kep3 (1)_1.jpg

 

A végeredmény a márka pontos, német tervezési filozófiáját tükrözi: merész és tiszta." - nyilatkozta az Opel marketingvezetője, Xavier Duchemin.

Az új logó már 2021 tavaszán forgalomba kerül és elsőként az Opel Crossland és a Mokka modelleken lesz látható. 

További információkért kattints a linkre

 

(Design Week)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram