Az online hirdetésekre fordított összeg 2006 harmadik negyedévében elérte a 4,2 milliárd dollárt, ez 33 százalékkal több, mint a tavalyi év hasonló időszakában - áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a Pricewaterhouse Coopers jelentésében.
Az elmúlt évek felméréseiből kiderül, hogy a hirdetési piac növekedése némiképp lassul. A tavalyi, harmadik negyedévi 3,1 milliárd dolláros összeg 4,7 százalékkal volt magasabb a második negyedévihez hasonlítva, míg a 2004. év azonos időszakában az emelkedés még 5,5 százalékos volt.
Sheryl Draizen, a felmérést végző IAB alelnöke és általános igazgatója szerint, az online hirdetési piac a csökkenő terjeszkedés ellenére is erőteljes és dinamikus. A szakember szerint a kisebb mértékű növekedés szezonális jellegű, hiszen a július és az augusztus kereskedelmi szempontból mindig is alacsony termékenységű. Emellett egy meghatározó nagy online birodalom, a Yahoo! is visszaesett, s ezt sem szabad figyelmen kívül hagyni.
Várjuk Olvasóink véleményét a szoftver.hu Fórumba!
Forrás:
ITnews.hu
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.