A több, mint 100 éves múlttal rendelkező informatikai nagyvállalat egy teljesen új arculattal jelentkezett!
A lyukkártyáktól a mágneslemezekig, a PC-től a Garri Kaszparovot sakkban legyőző Deep Blue szuperszámítógépig, számos dolog köthető az IBM-hez. Az informatikai nagyvállalat évtizedekig formálta a globális üzleti szférát, a termékeik pedig számos cég szerves részét képezték. Megváltoztatták a vállalati kultúrát, és létrehoztak egy olyan vezetési stílust, amelyet később az egész világon előszeretettel alkalmaztak.
Egy szó mint száz, az IBM mára ikonikus cégnek számít, ami pedig igazán különlegessé teszi, hogy az elmúlt több mint 100 év távlatából is képesek lépést tartani a világ gyors ütemű változásával, sőt!
2019-ben 79,6 milliárd dolláros bevételre tettek szert, és bár a Fortune 500 listájának jelenleg csak a 38. helyén állnak - ami visszaesésnek számít, hiszen 1995-ben még a tíz legnagyobb vállalat között voltak - a felhőalapú szolgáltatásokat nyújtó vállalatok piacán jelentős előrelépéseket tettek.
A sikerek mellet az IBM vizuális identitása is folyamatosan újat tudott mutatni az elmúlt évtizedek során, ezért a cég a többi techóriáshoz hasonlóan meghatározó ponttá vált nemcsak a technológia, hanem a vizuális kommunikáció világában is.
Most a vállalat márkaélményért és designért felelős csapatának tagja, Peter Garvin rántotta le a leplet a vállalat legújabb, modern trendeket követő, elegáns ikonkészletéről. Az új arculat elemek vonalrajzos és telített, az IBM Plex apphoz és a Hero márkához kapcsolható, színátmenetes megjelenéssel és árnyékhatással kombinálva, meghazudtolják azt a vélekedést, miszerint egy ikon csak egy színben működőképes!
További részletekért kattints a linkre!
(Behance)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.