Sok vállalkozás került bajba a pandémia miatt, hiszen a karantén, a társadalmi távolságtartás és sok országban a vesztegzár miatt jelentősen csökkent a fogyasztás, több cégnek kapacitáscsökkentést vagy a működés felfüggesztését kellett alkalmaznia. Mutatjuk az Adobe legfontosabb tanácsait, amit vállalkozásod érdekében megtehetsz!
A koronavírus világszintű terjedése hatalmas ütést mért a vállalati szektorra, több cégnek kellett fájdalmas kapacitáscsökkentést végrehajtania, vagy működését a minimumra korlátoznia a vírus terjedésének lassítása érdekében. Egyre több üzlet zár be, gyártósorok állnak le, és ez rengeteg munkahely vesztéssel is jár. A tulajdonosok nem táplálnak nagy reményeket a következő hetekkel kapcsolatban sem, sőt egyre sötétebb felhők gyülekeznek a vállalkozások egén. A kisebb cégek több mint háromnegyede állítja, hogy negatív hatással van rá a koronavírus miatt kialakult egészségügyi krízishelyzet, míg 10 nappal korábban ez a szám még csak 23 százalék volt, az NFIB adatai szerint.
Ameddig viszont arra várunk, hogy tisztázódjon, meddig is fognak tartani a tömeges korlátozások, és kiderül, hogy a kormányok milyen támogató intézkedéseket hoznak, számos dolog van, amit tehetünk vállalkozásunk érdekében.
Az Adobe közzétette, hogyan tartja mozgásban üzletmeneteit, és ezeket pontokba szedve szeretne segíteni a pandémia miatt nehéz helyzetbe került vállalkozóknak.
„A világszerte működő többi vállalkozáshoz hasonlóan mi is mindent megteszünk, hogy továbbra is kiszolgáljuk ügyfeleinket – az Adobe Creative Cloud, az Adobe Document Cloud, az Adobe Experience Cloud és az Adobe Managed Services továbbra is zavartalanul működik.”
Nyilatkozta a cég, az Adobe blogján. Intézkedéseik pedig a következők:
Tippek az üzletmenet fenntartásához
Ismerjük meg ügyfeleink igényeit
A helyzetből adódóan az egymás közti kommunikáció erősödni fog, sőt az is lehet, hogy olyan ügyfelekkel is kontaktba kerülhetünk, akik korábban más módokon kapcsolódtak a márkánkhoz.
Fontos a kommunikáció folytonossága is az alkalmazottakkal és az ügyfelekkel, hogy megérthessük, ők személyesen hogyan érintettek a vírus által, valamint ahol lehetséges, fontos valamilyen biztosítékot nyújtani azzal kapcsolatban, hogy hogyan tervezett az ebben való támogatásuk. Kattints a további információkért a valós idejű betekintések hasznosíthatóságáról.
Legyünk őszinték az ügyfelekkel
A nyitottság hosszú távon a partnerség előnyére válik és a márkahűség fenntartására is jó hatással van. Legyünk őszinték azzal kapcsolatban, hogy milyen kihívásokkal kell szembenéznie cégünknek, hogy továbbra is megfelelő, személyre szabott kommunikációt szolgáltathassunk ügyfeleink számára.
Kattints az egységes márkaélmény létrehozására vonatkozó tippekért!
Hozzunk létre online és eladáshelyi stratégiát
Érdemes a működés minden aspektusát értékelni, és készíteni egy indulás előtti ellenőrző listát annak érdekében, hogy ha a helyzet javul, indulásra kész legyen a vállalkozás. Emellett az ügyfelek biztonsága szempontjából és a fölösleges utazások elkerülése érdekében adjunk egyértelmű tájékoztatást az áruházak bezárásáról és nyitvatartási idejéről, valamint a fizikai helyszíneken elérhető szolgáltatások típusairól. Fontoljuk meg a speciális nyitvatartási idő biztosítását az idősebbek számára a biztonságos közösségi távolságtartás betartása érdekében. Az online vásárlással kapcsolatos tippekért a linkre kattintva tájékozódhatsz.
Új munkamódszerek bevezetése
Az elosztott vagy virtuális munkaerő hatékonyságának megtartásához és akár fokozásához is új együttműködési és feldolgozási módszerekre van szükség. Fontos, hogy alkalmazottainkat ellássuk ugyanazzal a technológiával, amelyet ügyfeleink is használnak, mert a közös adathasználat révén több alkalmazott megismerheti az ügyfél és a vállalat teljesítményét. Emellett a hatékonyabb munkafolyamatok könnyítik a kampányok véleményezését és jóváhagyását, és a mesterséges intelligencia intenzívebb használatával automatizálhatják a nagy volumenű személyreszabási és ügyfélkapcsolati tevékenységeket.
További információért kattints a linkre!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.