A napokban egyes helyeken az Outlook, a Kapcsolatok és a Skydrive állt le közel egy napra, dolgoznak a javításon, de az Outlook még sok helyen nem tökéletes.
A napokban a felhasználók sokfelől jelezték, hogy nem tudnak hozzáférni a Microsoft bizonyos felhőszolgáltatásaihoz, gondok voltak az Outlookkal, a Kapcsolatokkal és a SkyDrive-val. A Microsoft szóvivője a panaszokra reagálva közölte, hogy valóban üzemzavar történt, de ez csak a felhasználók kis számát érinti, vizsgálják a történteket és dolgoznak a szolgáltatások helyreállításán.
Az elmúlt órákban a Microsoft szolgáltatásainak státuszjelző oldala szerint fokozatosan újra mindent működőképessé tettek, e hír írásának időpontjában az Outlook jelez hibát, mégpedig azt, hogy akadhatnak olyanok akik mobil eszközükön nem tudják leveleiket szinkronizálni.
A Microsoft a panaszokra reagálva csak szűkszavú, megnyugtatónak szánt közleményeket adott ki, részletes jelentést valószínűleg az eljárás és a javítás végeztével állnak elő.
(IT Café)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.