Az Adobe Stock ismét összegyűjtötte a legújabb képi trendeket. Lássuk, mire számíthatunk az új évtized elején!
Egy új év, jelen esetben ráadásul új évtized beköszöntével, mindannyiunkat egyfajta csendes optimizmus leng körül. A tavasz elhozza az újjászületés és a megújulás frissességét ,ez pedig szinte az összes szociális csatornán tetten érhető. Ilyenkor latba vesszük az elmúlt időszakot, és ennek feldolgozásához szükségünk van olyan átfogó összeköttetésre és támogatásra, mellyel világunkban ismét helyre áll a rend. A 2020-as év eleji képi és grafikai trendek ezt az újjrakezdést és megerősödést hivatottak segíteni. Egyfajta támogató mankóként küldik felénk a pozitív hangulatot, mely színekben és a képek tartalmában is megmutatkozik.
A kreatív alkotók, és a cégek számára az Adobe összegyűjtötte az újévre jellemző vizuális trendeket, ezáltal egyfajta útmutatást adva a fogyasztókhoz.
Túl a pasztellszíneken
2020-ban a színek terén változásokat tapasztalhatunk. Az általánosan népszerű tavaszi pasztell árnyalatok harsányabb, élénkebb színekkel frissülnek fel, az újév pozitivitását megragadva. A harsányabb,sugárzó árnyalatok egyre népszerűbbé válnak, ezt a változást pedig mind a dizájnon, mind a social média különböző területein megfigyelhetünk. A lágy virágszirom árnyalatoktól a harsány zöldekig, minden az új évtized optimizmusát hordozza magában.
Teremts kapcsolatot másokkal!
Az online társadalmi tereink folyamatos fejlődésével egyre nagyobb vágy alakul ki bennünk a bensőségesebb és mélyebb kapcsolatok kialakítása iránt, legyen szó az emberekről, vagy a körülöttünk lévő világról. Ennek pedig szerves része a fenntarthatóbb életmód, az együttérzés, a remény és a természetvédelem. Az Adobe Stock Tavaszi Gyűjteménye ezekre fókuszálva gyűjtötte össze a képeket. Az albumot megnézve, egyértelművé válik, hogy idén mennyire fontos lesz a környezettudatos életmód, különös hangsúlyt adva a Föld napjának.
Egyfajta digitális sztrájk figyelhető meg az éghajlatváltozás miatt számos cég weboldalán, és erre a vizuális megjelenés segítségével erősítenek rá. Az üzenet pedig nem más, mint az összefogás egy nagy közös cél érdekben: állítsuk meg együtt Földünk szennyezését és pusztulását.
Mindenki számít
Amint a téli fagyos időjárást felváltja az újjáélesztő tavasz, a születés és az újjászületés egyaránt hangsúlyos témává válik a szezonban. A fogyasztók számára egyre fontosabbak az életciklusok támogatása, és a márkák erre kreatív formában reagálnak, összpontosítva az élet különböző szakaszaira. A tavaszi kollekciók az új életet, valamint az átalakító erőt hivatott szimbolizálni, ez az érzés pedig mindenkit érint, legyen szó az anyaságról, vagy a tinik problémáiról. A márkák a vizuális megjelenítés segítségével be szeretnék bizonyítani, hogy együtt éreznek velünk, legyünk bármilyen élethelyzetben.
Keresd meg önmagad
A szépség az új évtizedben már sokkal többet jelent ruháknál és a divatos megjelenésnél. A kozmetikumok kommunikációja egyre inkább az önmegvalósítás irányába terel minket. Ez a tendencia pedig az arculatokban és reklámokban mind-mind tetten érhető. A különböző életkorból adódó sokszínűség és egyedi igények iránti érdeklődés kerül terítékre. A vizuális megjelenítés terén a természet közeli arculatok, környezetbarát csomagolások és a botanikus képi világ jelenik meg a vizuális trendekben.
Az Adobe Stock új Tavasz Gyűjteményét a linkre kattintva tekintheted meg!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.