Változtatott a Google a Play Áruházba feltöltött alkalmazások hirdetési szabályzatán, hogy kiszűrje az átveréseket.
Megváltozott a Play Áruházba érkező alkalmazások által használt hirdetési lehetőségek szabályzata, a Google ugyanis szeretne leszámolni a felhasználók átverésére, becsapására alapozó programokkal. Az új szabályok szerint tilos olyan reklámokat vagy fizetős alkalmazás telepítésére, kódvásárlásra buzdító felhívásokat készíteni, amelyek úgy néznek ki, mintha rendszerszintű üzenetek lennének.
Szintén tilos lesz a kéretlen SMS-reklámokat küldő alkalmazások használata, illetve olyan taktikák alkalmazása, amelyek a Play Áruházon belüli átirányítással próbálnak meg rávenni minket a telepítésre. Végül, de nem utolsó sorban az erotikus tartalom sem használható majd reklámozásra.
Csatlakozzon Ön is Facebook oldalunkhoz!
(Geeks.hu)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.