A csomagolás design ereje


Egy hústermék a reneszánsz művészet remekeivel? Egy orosz dizájner csomagolásterve születet meg ebből a kombinációból. Egy biztos, a koncepció működik!


leadkép_hus.jpg

 

Az idei év is sok újdonságot tartogat a csomagolási design trendek területén. A tervezők folyamatosan tolják ki a határokat a funkcionálisból az esztétikus irányába. Izgalmas trendek jelennek meg a színek, az illusztráció, a formák és más design elemek tekintetében, amelyek együttesen számtalan váratlan grafikai megoldást eredményeznek.

2021-ben már bizony több kell annál, hogy egy csomagolás jól legyen megtervezve. Ha a gyártók tényleg el akarják érni a fogyasztókat, akkor egy magasabb szintre kell emelni a termék dizájnját. Muszáj, hogy a csomagolás közvetítsen valamit a fogyasztók felé. Ennek azért is fontos a szerepe, mert az online értékesítés során a vásárló nem tudja kézbe venni a terméket. Ezért szükséges, hogy a csomagolások valamilyen üzenetet közvetítsenek, ugyanis ezáltal teremtenek kapcsolatot a vásárlókkal.

Egy orosz grafikus is ezt a célt tűzte ki, mikor megalkotta egy olasz hústermékgyártó csomagolásterveit. Dmitrij Kultigin a termékeket a reneszánsz művészet remekeivel társította. Az így született dizájn tökéletesen kifejezi a húscsemegék prémium minőségét, hangsúlyozza a gyártó gondos odafigyelését termékei iránt, emellett pedig a gazdag olasz gasztronómia hagyományai előtt is tiszteleg.

A végeredmény egy letisztult és kifinomult csomagolás, melyben a fehér, fekete, valamint arany színek kombinációja igazán modern látványt eredményez. Alapjukat márványmintás műanyagtálca, valamint ofszetnyomással készült papírfejléc alkotja.

 

kep1_19.jpg

kep2_19.jpg

kep3_10.jpg

kep4_5.jpg

(Hype & Hyper)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram