A Coca-Cola legújabb reklámkampányánál most nehéz aranyosabbat találni

    Az új ízesítéssel és designnal megjelent Coca-Cola Zero Sugar nemrég került a piacra, indításként az ital márka három kampányvideóval rukkolt elő.

    coca_lead.jpg

     

    A Coca-Cola új reklámkampányt indított, amely fókuszában az új Coca-Cola Zero Sugar üdítőital áll. A nulla kalóriatartalmú, cukormentes ital új változata júliusban jelent meg a polcon az Egyesült Államokban és Kanadában, az év további részében pedig fokozatosan mindenhol elérhető lesz. A cég nemcsak az arculatát frissítette, hanem egy továbbfejlesztett recepttel is előrukkolt. A kampány szlogenje pedig ebből kiindulva a Best Coke Ever!

    Hogy valóban ez lesz-e a legjobb kóla amit valaha ittunk, azt döntse el mindenki saját maga, egy dologban azonban biztosak vagyunk, a kampány bemutatkozó videói zseniálisra sikerültek. 

    Az egyik szpotban egy dinó és egy aszteroida vitatkozik azon, hogy az új Zero valóban a legjobb kóla-e valaha. A bájos mini mese a régi filmek díszleteit idézi, a sztori pedig a dínó rajongóknak kedvez, ugyanis a becsapódni készülő aszteroida (ami eredetileg a dinók földi létének végét jelentené) úgy dönt, inkább mégis elkerüli az ütközést, és előbb kipróbálja a legjobbnak titulált üdítőt.

     

     

    A “puding próbája az evés” témaköre egyébként a másik két videóban is megjelenik. Egyikben egy báb és bábmester tanakodik ugyanezen, a harmadik rövid reklám pedig klasszikusabb, itt simán a pohárba ömlő kólát látjuk az új ízt hangsúlyozó feliratok mellett.

     

     

    A kampány kiemelten a közösségi és influencerek által uralt felületekre figyel, de a reklámok megjelennek majd az óriásplakátokon, tévében, buszmegállókban és streaming felületeken is.