A Cheetos és Bad Bunny együttműködésével született meg az egyik legvagányabb Adidas kollekció

    A Cheetos színvilágát idéző, Bad Bunny rapper stílusjegyeit viselő kollekció megalkotói egyben egy különleges pályázatot is hirdettek az amerikai és Puerto Ricó-i diákok támogatására.

    leadkep_40.jpg

     

    Manapság egyre több étel vagy ital márka dönt úgy, hogy egy-egy nagyobb ruhamárkával összefogva egyedi kollekciót dob a piacra. Ennek ugyanis komoly marketing szerepe van, különösen a mai divatorientált világban. Mindenki szeretne egyre egyedibb és önazonos lenni, így ha a rajongók kedvenceiket ruha formájában is viselhetik, az nem csak a brand és a fogyasztó kapcsolatát erősíti, de a népszerűséget is növelheti.

     

    kep1_31.jpg

     

    Az Adidas legújabb limitált kollekciójának létrehozását azonban nem csak ez inspirálta. A Puerto Ricó-i származású Bad Bunny hip-hop sztárral és a Cheetosszal együttműködve a sportmárka egyúttal egy 500 ezer dollár összdíjazású versenyt is meghirdetett amerikai és Puerto Ricó-i diákok számára Deja tu Huella néven, amellyel kapcsolatban Bad Bunny azt is elmondta, hogy szeretne valamit visszaadni a latino közösségnek, ami támogatta őt a pályafutása során.
     
    A Cheetos anyacége, a Pepsico emellett 275 millió dollárt áldoz a hispán és latin-amerikai közösségek támogatására.

     

     

    A Cheetos színeit idéző narancssárga színű, és a rapper stílusjegyeit idéző kollekciót egyébként csak egy úgynevezett Cheetle-ID birtokában lehet megnézni, és csak az első néhány száz rajongó vásárolhat először belőle.

    További részletekért kattints ide!