A Cheetos és Bad Bunny együttműködésével született meg az egyik legvagányabb Adidas kollekció


A Cheetos színvilágát idéző, Bad Bunny rapper stílusjegyeit viselő kollekció megalkotói egyben egy különleges pályázatot is hirdettek az amerikai és Puerto Ricó-i diákok támogatására.


leadkep_40.jpg

 

Manapság egyre több étel vagy ital márka dönt úgy, hogy egy-egy nagyobb ruhamárkával összefogva egyedi kollekciót dob a piacra. Ennek ugyanis komoly marketing szerepe van, különösen a mai divatorientált világban. Mindenki szeretne egyre egyedibb és önazonos lenni, így ha a rajongók kedvenceiket ruha formájában is viselhetik, az nem csak a brand és a fogyasztó kapcsolatát erősíti, de a népszerűséget is növelheti.

 

kep1_31.jpg

 

Az Adidas legújabb limitált kollekciójának létrehozását azonban nem csak ez inspirálta. A Puerto Ricó-i származású Bad Bunny hip-hop sztárral és a Cheetosszal együttműködve a sportmárka egyúttal egy 500 ezer dollár összdíjazású versenyt is meghirdetett amerikai és Puerto Ricó-i diákok számára Deja tu Huella néven, amellyel kapcsolatban Bad Bunny azt is elmondta, hogy szeretne valamit visszaadni a latino közösségnek, ami támogatta őt a pályafutása során.
 
A Cheetos anyacége, a Pepsico emellett 275 millió dollárt áldoz a hispán és latin-amerikai közösségek támogatására.

 

 

A Cheetos színeit idéző narancssárga színű, és a rapper stílusjegyeit idéző kollekciót egyébként csak egy úgynevezett Cheetle-ID birtokában lehet megnézni, és csak az első néhány száz rajongó vásárolhat először belőle.

További részletekért kattints ide!

 

(Adage)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram