A HVG Press, a Budapest Bank Business és a Mai Piac által meghirdetett Goldenbolt 2008 elnevezésű versenyen kizárólag internetes FMGC (Fast Moving Comsumer Goods, vagyis Gyorsan forgó fogyasztási cikkeket árusító) kereskedők indulhattak. A 200 jelentkező közül végül 17 webáruház jelentkezését fogadták el - köztük a WhiskyNET-ét is.
Az elbírálás során minden áruházban próbavásárlást tettek, amelyet egy előre rögzített szempontrendszer alapján bíráltak el. A szempontok között szerepeltek úgynevezett aktív és passzív mutatók is; figyelembe vették az oldalon található regisztráció lehetőségeket, a honlap felépítését, a kínálatot, a termékleírás minőségét és részletességét,
és azt is, hogy mennyire átlátható az oldal a vevő számára. Megvizsgálták hány kattintással veheti meg a vásárló a terméket, mennyi idő telik el az ígért kiszállítás és a termék kézhezvétele között, hogyan kezelik a webboltok a vevői kérdéseket és a reklamációkat.
Ebből, valamint a zsűritagok szubjektív ítéletéből alakult ki a végleges sorrend, amely alapján a WhiskyNET.hu egy évig tudhatja magáénak a Goldenbolt-díjat.
Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!
Forrás:
szoftver.hu
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.