Az Adobe közeli jövőben megjelenő Digital Publishing Suite rendszere támogatni fogja a Google One-Pass és az Apple előfizetéses rendszerét is.
Bár az Adobe Digital Publishing Suite szerkesztőségi rendszere csak 2011 második negyedévétől lesz elérhető szélesebb körben, de a globális terjesztők és kiadócégek már most használják szűkebb körben a tablet alapú kiadványaik készítéséhez.
"A kiadói ipar izgatottan várja az újságjaik és magazinjaik digitális publikálásának lehetőgét – és a mi Digital Publishing Suite rendszerünk az Apple App Store előfizetést és a Google One Pass szolgáltatást egyaránt támogatja" - mondta David Wadhwani, az Adobe kreatív és innovatív megoldásainak vezérigazgatója.
"Úgy gondoljuk, hogy a Google One Pass fogja lehetővé tenni új piacot megnyitását, és a kiadók közötti egészséges verseny így mozgalmas jövőt fog hozni a digitális publikálás területén. Bármilyen mobil eszközt is válasszanak, sok nagyszerű kiadvány áll már most is rendelkezésükre" - folytatta Wadhwani.
Az Apple előfizetéses modelljét sok támadás érte a 30%-os részesedésért, pedig korábban a kiadók pont a terjesztési költségeik csökkentését várták a digitális publikációktól. A Google One Pass rendszere ezzel szemben csak az előfizetésekből száramzó bevételek 10%-ra tart igényt. Akármelyik lesz is sikeres, a verseny már induláskor adott, s ennek többket között mi, a fogyasztók is nyertesei lehetünk.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.