<19 Szabadfogású Számítógép 10. versenye


Mit szeretsz alkotni számítógéppel? Mutasd meg: nevezz a <19 Szabadfogású Számítógép 10. versenyére!


Versenyünkre bármit beküldhetsz, ami számítógéppel készült, lehet az rajz, animáció, zene, játék, honlap, portál, kiegészítő alkalmazás, mobilkommunikációs fejlesztés, robot, saját készítésű szoftver vagy hardver, illetve bármilyen egyéb informatikai megoldás. Egy a lényeg: a kreativitás! Jelentkezz, egyénileg, vagy akár csapatban, ha nem töltötted még be a 19 évedet! Nevezhetsz Magyarországról, de a határon túlról is! Küldd el nekünk azt a munkádat, ami a legötletesebb és a legbüszkébb vagy – ami talán e verseny nélkül is megszületett volna -, és leginkább bemutatja, hogy mire vagy képes a számítógéppel! Bizonyítsd be, hogy fantáziádnak semmi nem szab határt, és az értékes nyeremények mellett a kiállításon is részt vehetsz!

A nevezés kezdete 2012. június 4., hétfő 
A pályamunkák leadásának határideje: 2012. október 22., hétfő éjfél

Ha folyamatosan friss információkat szeretnél a versennyel kapcsolatosan, keress minket a facebookon:
<19 Szabadfogású Számítógép
A verseny fórumát itt találod

A verseny hivatalos, letölthető versenykiírása:
a versenykiírás PDF formátumban
a versenykiírás MS Word .doc formátumban
a versenykiírás OpenOffice.org .odt formátumban

Ahhoz, hogy alkotásoddal elindulhass a Szabadfogású Számítógép Versenyen, nevezned kell. Ezt legegyszerűbben itt, a verseny honlapján teheted meg.

A regisztráció és bejelentkezés után létrehozhatod és elküldheted személyes adatlapodat, amit egyből ki is nyomtathatsz, hogy aláírva és címünkre postázva megerősítsd a nevezésedet. Enélkül nem érvényes a nevezésed!
Ugyanitt kell feltöltened a pályaművedet is a verseny oldalára! Ha azonban pályaműved – mérete vagy jellege miatt – nem alkalmas a netes feltöltésre, jelezd ezt az online nevezésedben, és alkotásodat vagy az adathordozót postai úton, az aláírt jelentkezési lappal együtt juttasd el címünkre személyesen vagy postai úton:

Cím:
C3 Kulturális és Kommunikációs Központ
1022 Budapest, Szpáhi utca 20.
A küldeményre írd rá: <19 Szabadfogású Számítógép Verseny

A nevezés menete tehát röviden:

  • regisztráció
  • bejelentkezés
  • személyes adatok rögzítése
  • nevezési lap létrehozása
  • nevezési lap lezárása
  • pályamű feltöltése vagy az adathordozó elkészítése
  • nevezési lap nyomtatása
  • aláírás, postára adás

Sikeres nevezésedről e-mailben értesítünk.

(Pályázatok)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram