Szoftverdoki.hu


Egyre bővülő, szabadon kereshető Tudásbázis áll ügyfeleink rendelkezésére. 

Egy új weboldal címe bukkant fel a Trans-Europe Kft. által üzemeltetett www.szoftver.hu oldalon: www.szoftverdoki.hu.

Megkérdeztük Herczeg József-et, az új oldal egyik felelősét, mit is takar ez a név?

Talán egyelőre még csak keveseknek tűnt fel az új domain név, de azok már több mint két hónapja találkozhattak vele, akik a support@trans-europe.hu e-mail címre küldtek a hagyományos módon Adobe termékekkel kapcsolatos technikai kérdést. A Szoftverdoki jelenlegi állapotában egy hibajegyrendszeren alapuló szoftver támogató rendszer (elterjedt idegen szóval offline helpdesk).

 

Minden egyes beérkezett kérdésre, panaszra, Adobe termék aktiválásával kapcsolatos kérésre a rendszer automatikusan egy hibajegy azonosító kódot hoz létre. A felhasználót az általa megadott adatokkal megjegyzi. A bejelentő innentől fogva ügyének mindenkori állását a szoftverdoki.hu-ra való bejelentkezéssel tudja áttekinteni, de a változásokról azonnali emailes értesítést is kap, amiben direkt link a hibajegy azonosító segítségével irányítja közvetlenül frissített tartalmú ügyéhez. Egyszerre több megoldásra váró ügye is lehet így egy ügyfélnek, az ügyek előrehaladását kényelmesen, egymástól függetlenül visszakeresheti, párbeszédet folytathat támogató szakembereinkkel, utólagosan feltöltheti hibaüzenetei képernyőmentéseit, kiegészítheti személyes, cégére is alkalmazott szoftvereire vonatkozó alapadatait.

Milyen egyéb szolgáltatásokat biztosít még a Szoftverdoki?

Egyre bővülő, szabadon kereshető Tudásbázis áll ügyfeleink rendelkezésére. Ebben főként korábbi, a praxisunkban előfordult tanulságos eseteket örökítettünk meg kérdés-felelet formájában, de tallózunk más Adobe support fórumok eseteiből is. A Tudásbázishoz bárki megjegyzést fűzhet, értékelheti annak hasznosságát. Érdemes bizonyos időközönként ellenőrizni a Hírek rovatot is.

Mi a Te feladatod?

A rendszer minél olajozottabb működése érdekében számos munkatárs és szakértő (még külföldi is), szakfordító munkáját és segítségét is igénybe vesszük. Ezek együttműködésének összehangolása, a reakcióidőnk lehetőség szerint tartósan 24 óra alá szorítása az elsődleges cél. A Tudásbázis folyamatos bővítése szintén az én reszortom. A felhasználói megjegyzéseket, megoldott esetek utáni értékelések feldolgozása is az én feladatom. A pozitív és olykor negatív visszajelzések alapján szeretnénk szolgáltatásunk színvonalát lankadatlanul emelni.

 


 

Mindenre tudtok megoldást?

Vannak kérdések, amiket nem tudunk elsőre megválaszolni, hiába nyomozunk akár az Adobe hivatalos és felhasználói fórumain is. Ezek általában a felhasználó számítógépe operációs rendszerének és az Adobe különböző termékeinek rendellenes együttműködésére utaló jelenségek. Egyik-másikon még most is dolgoznak az Adobe mérnökei. Remélhetőleg a megoldás közkinccsé tehető lesz majd és bekerül a Tudásbázisba mindenki okulására.

A problémák 90-95 százalékát azonban ügyfeleink megelégedésére 1 munkanapon belül segítünk megoldani.

Vannak távlati terveitek is a Szoftverdokival?

Igen! Az Adobe-n kívül szeretnénk más fontos és ismert szoftverházak termékeinek is ellátni a supportját, de erről egyelőre többet nem árulhatok el! Figyeljék a Híreket!


(www.szoftverdoki.hu)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram