2005 után változott újra a világ egyik legnépszerűbb sörének logója.
A világ egyik legismertebb sörét, a Guinness-t 1759-ben főzték először Dublinban, logóinak különböző változatai pedig 1862 óta segítenek a márka felismerésében. Az említett logót többször is változtatták az évek során, ezelőtt legutoljára 2005-ben kapott új formát a Guinness arany hárfája.
A cég úgy gondolta, hogy épp itt az ideje a megújulásnak, és habár elsőre nem feltétlenül veszünk észre lényegi különbségeket, a teljes képet nézve azért láthatjuk, hogy mi is volt a változtatás fő mozgatórugója.
Az új logó kidolgozása rendkívül aprólékos módon készült el, és az ehhez tartozó folyamatok dokumentálása is példaértékű lehet egy-egy teljesen új logó készítése esetében is. A szavak helyett azonban inkább domináljanak a képek, így készült és ilyen lett tehát a Guinness új logója:
Csatlakozz Te is Facebook oldalunkhoz!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.