Újdonságok az Adobe Experience Cloud háza táján - Experience Cloud Platform


Az Adobe Experience Cloud-ról, az Adobe üzleti intelligencia és marketing automatizálási szoftvercsaládjáról már többször írtunk az elmúlt évek során. A tavalyi év során azonban történt néhány nagyszabású fejlesztés ezen a területen. És most itt nem a Magento e-kereskedelmi és a Marketo marketing platform felvásárlásáról és a szolgáltatáscsomagba integrálásáról beszélek, hanem arról, hogy az Adobe újabb szintre emelte az együttműködést a külön-külön is értékes Experience Cloud alkalmazásai (pl. Analytics, Campaign, Target, Audience manager, stb.) között azzal, hogy megalkotta az Experience Cloud Platformot.


Ez a platform sokkal tovább megy annál, mint, hogy csak egy ügyféladatokat tartalmazó adattárház legyen, sőt szinte bármilyen külső adattárházzal (például AWS, Azure, stb.) és egyéb online és offline adatforrással összeköthető a szinte minden funkcióra kiterjedő API-jának köszönhetően. A hatalmas előnye az, hogy itt hatalmas adatmennyiségen lehetséges azonnali (>100ms) lekérdezéseket eszközölni akár minden vevőinterakciókor, így minden vevőinterakciót képes lehet az adott vállalat személyre szabni. Emiatt összefonódhat az eddig is valós idejű operatív és az eddig lassabb analitikus rendszer a cégen belül.

 

 

A platform azon túl, hogy egyre növekvő arányban van összekapcsolva a már meglévő Experience Cloud alkalmazásokkal olyan újdonságokat is tartalmaz, mint a Real-Time Customer Profile, Query Services, Data Science Workplace, Privacy Services és még sokan mások. Az Experience Cloud Platform részletes leíráshoz kattints ide.

 

Experience_platform.jpg

 

A meglévő Adobe marketing alkalmazásokkal való összekapcsolhatóságot az is segíti, hogy az Adobe egységesítette az Experience Cloudban használatos adatformátumot és megalkotta az Experience Data Model-t (XDM), valamint, hogy egyezségre jutott az iparág többi nagy szereplőjével, hogy az adatmodelljeik szabad formátumúak és a többiek által fejlesztett programok között is átjárhatóak lesznek (Open Data Initiative)

A másik nagy újdonság az Adobe Experience Cloudban a felhőalapú üzemeltetésre való fókuszálás. A jövőben szeretné az Adobe, hogyha minél több meglévő ügyfele térne át a felhő alapú üzemeltetésre (SaS), az új ügyfelek pedig lehetőleg már csak felhőalapú Experience Cloudban gondolkozzanak. Ennek előnyei például a frissítések folyamatos automatikus telepítése a rendszer leállítása nélkül, a szinte 100%-os rendelkezésre állás és a skálázhatóság.
A felhőalapú rendszer másik nagy előnye, hogy kialakítható benne előre konfigurált szolgáltatás is, így akár közepes méretű cégek is elkezdhetik az Experience Clod szolgáltatásait használni, nem csak az óriáscégek privilégiuma marad az egyik, hanem nem legfejlettebb marketing rendszer a világon.

Amennyiben kérdése van az Adobe Experience Clouddal kapcsolatban keressen bennünket az elérhetőségeinken.

Amennyiben pedig vállalkozása rászánta magát a papírmentes iroda kialakítására, bátran ajánljuk a Wacom biometrikus aláírási megoldásait. Erről bővebben itt olvashat.

 

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram