A 99designs önmaga is saját közösségi ötletbörzén hirdette meg új logópályázatát.
A 99designs lényegében egy közösségi ötletbörzén (crowdsourcing) alapuló design oldal, ahol a logóra, arculatra, vagy hasonló design termékre vágyó cégek és magánemberek elmondják az igényeiket, illetve az általuk elképzelt árat, amire a másik oldalról designerek sokasága elkészíti a saját verzióját, és ezek közül választja ki a megbízó a saját kedvencét, amiért végezetül fizetni is fog.
Az oldal tehát egy közösségi tér, ahol találkoznak a megbízók és a designerek, a megújult logó pedig szintén ezt szeretné szimbolizálni. A cég igazgatója szerint a régi logójuk inkább azt fejezte ki, hogy „Hahó, itt vagyunk”, azonban úgy érzi, ezen már túlléptek. Az új logóval az a céljuk, hogy egy sokkal rugalmasabb cégnek tűnjenek, illetve hogy a logó sokkal inkább szóljon a vásárlókról, illetve azokról a design termékekről, amelyek rajtuk keresztül jönnek létre.
Az új logóra rengeteg terv érkezett, a végső győztes pedig egy indonéziai fiatalember lett, aki Onripus névre hallgat. Az új logó letisztult, egyszerű, ami azt mutatja a világnak, hogy a 99design oldala az a hely, ahol a design lakik.
Csatlakozzon Ön is Facebook oldalunkhoz!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.