Európa egyik legnagyobb digitális marketing konferenciája, mely több mint 10.000 résztvevőjével a London Excel-ben került megrendezésre. A digitális marketingben dolgozó szakemberek első számú eseményének is nevezhetnénk az Adobe Summit-ot, ahol jelen van a szoftver.hu munkatársa is.
Mint az Márk beszámolójából kiderül "a résztvevők automatizált tartalomgeneráló szoftvereket használnak, hogy a hirdetésiken és weboldalaikon keresztül minden vásárlónak személyre szabott tartalmat tudjanak szolgáltatni. Hazánkban még kevésbé ismertek az Adobe-nak a marketingautomatizálásával foglalkozó szoftverei: Marketing Cloud, Anlaytics Cloud, Advertising Cloud.
Ellenben a tengerentúlon és Nyugat-Európában a nagyvállalatok és multik nagy része használja ezeket a programokat és ezért tudnak az élen járni a vevőelégedettségi mutatókban is. Hallható volt olyan esettanulmány is az amerikai T-mobile telekommunikációs cég vagy a BMW autóipari vállalat részéről, melyekben bemutatták, hogy hogyan hangolták össze a marketingcsatornáikat, továbbá azt, hogy a perszonalizált tartalmakat szolgáltatva a vásárlóiknak az internetes vásárlásait néhány év alatt hogyan növelték a többszörösére. Az előadásokon túl rengetek kiállítói pavilont látogathatunk meg, ahol gyakorlatilag mindegyik jelentősebb cég, amelyik a digitális marketinggel foglalkozik Nyugat-Európában vagy Amerikában jelen vannak."
Kollégánk holnap is jelentkezik még, úgyhogy érdemes lesz követni facebook oldalunkat.
Az alábbi videóban megnézhetitek Márk bejelentkezését egyenesen Londonból az Adobe Summit-ról.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.