A tengerentúl egyik legnagyobb sporteseményét hatalmas reklámkampány előzte meg, amelyben az Autodesk szoftverek is jelentős szerepet játszottak.Az idei év emlékezetes Super Bowl viadalának számos hirdetését az Autodesk animációs és videós szoftvereivel készítették, amelyek már olyan vállalatok esetében is bizonyítottak, mint a Budweiser, a Coca-Cola vagy a FedEx. "A Super Bowl hirdetések kétség kívül megkerülhetetlen viszonyítási pontnak számítanak a hirdetési üzletágban" - mondta Marc Petit, az Autodesk Media & Entertainment alelnöke. "Az Autodesk szoftverek páratlan alkotói szabadságot nyújtanak a kreatív szakembereknek, és lehetővé teszik, hogy a projekt időben elkészüljön. Nem meglepő, hogy - ahogy már korábban is tapasztalhattuk - az idei év legjobb reklámjainak zöme Autodesk szoftverekkel készült." Nem történt más a Homenyc esetében is: a vállalat két csúcsminőségű (High Definition) hirdetést készített az idei Super Bowl alkalmából, amelyeket - kiváló minőségükből adódóan - a mozikban is vetítettek. "A Super Bowl viadalt megelőző időszak hirdetési dömpingjében derül ki igazán, hogy mit képesek kihozni magukból a cégek." - mondta Ben Orisich, a Homenyc kreatív igazgatója. "A reklámcégeknek új technológiákra és tehetségekre van szükségük ahhoz, hogy megfeleljenek az elvárásoknak. Az Autodesk Flame és Smoke szoftverek rendkívül hatékony alkalmazások a tapasztalt kreatív szakemberek kezében." Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba! Forrás: Autodesk
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.