A Streak Gmail integrációja folyamatos és megbízható értékesítést eredményez


A Gmail-be integrált mini CRM rendszer új színt vihet az értékesítés szürkeségébe.


Mostanra a CRM-vállalatok felismerték, hogy nem kell a felhasználókat magukhoz gabalyítaniuk,inkább a CRM-et kell a felhasználóhoz vinniük. Olyan, mintha az otthoni mackónadrágban dolgoznánk: néha a kényelem a termelékenység szerves része.

A McKinsey Globális Intézet jelentése szerint egy munkahét 28%-át e-mailek olvasására, írására és megválaszolására fordítjuk. Ez átlagosan heti 13 óra. Igen, ez sok. Szóval mi történik, ha hetente 13 órát töltesz az e-mailjeiddel, miközben még másik 10-13 órában zsonglőrködsz a bejövő üzenetek, a CRM-ben és további más alkalmazások között?

Az eredmény egy csalódott és kimerült munkatárs, aki nem hajlandó és nem is érdeklődik egy újabb szoftver használatának az elsajátítására, ami csak több időt és energiát igényel.

Így született meg a CRM + Gmail integráció trendje. A több mint 1 milliárd aktív felhasználóval a felhasználóbarátság szinonimájaként emlegetett Gmail a munkahelyeken is uralkodik, mivel kényelmes, megbízható és hatékony. Miért ne használnánk egy ilyen jó dolgot?

Ha e-mailt küldesz, az akár csíkos is lehet

A Streak CRM is csatlakozik a Gmail 3rd-party integrációs irányzathoz, és egy pehelysúlyú CRM-et kínál, amely egyedi módon ábrázolja az értékesítési folyamatokat, mindezt a saját megbízható postaládánkba közvetítve.

 

 

A Streak közvetlenül beépül a Gmail asztali és mobil verziójába az összes G Suite integrációval együtt, szóval bármikor bármi továbbra is elérhető szükség szerint.

Automatikusan rögzíti az adatokat a kontakt és email cím listából, miközben az értékesítési folyamat minden egyes lépéséről kapunk értesítést. Egyesítse és időzítse az emaileket, rögzítse a hívásokat. A Gmail és a G Suite integrációnak köszönhetően a belső információcsere a csapaton belül is pofonegyszerű.

Mindenki tudja, hogyan kell használni a Gmailet, így nincs tanulási görbe, ez egyszerűen csak a meglévő munkafolyamat szerves kiterjesztése.

A Streak kitűnő az értékesítési pipeline kialakításában, ahogyan a cég megfogalmazza, a „csővezetékek, az ahol a munka szó valódi meghatározást nyer.” Kényelmes, egyértelmű és világosan visszatükrözi a belefektetett munkát. Ebből a filozófiából származik a Streak közelmúltbeli bejelentése az új „Pipeline Themes” frissítéssel kapcsolatban, amely „vizuális egyértelműség új módját adja hozzá a pipeline-hoz.”

Lényegében a szolgáltatás egy színskálát kínál az értékesítési pipeline egyes szakaszaihoz. Egyszerű, de igen fontos. Megváltoztattad valaha a Gmail színes témáját a klasszikusról a "seafoam" kékre vagy a hernyó makrófotójára? Ez megváltoztatja a hangulatot, az érdeklődést, valójában mindent. A színkódolás fontos. Segít az elvégzett és a jövőben elvégzendő munkák osztályozásában, ami egyidejűleg informatív és az elvégzett munka elégedettségét kelti.

 

Pipeline

 

Miközben a Streak nem egy nehézsúlyú CRM, néha mindössze csak egy kis értékesítési pipeline vagy lead generálásra van szükség. Ha a bejövő postaládádat egy CRM kezeli, az nagy különbséget fog jelenteni!

Mert végül is, minden az e-maillel kezdődik…

 

(CRM.org)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram