Pillants be a VFX és az animáció készítés rejtelmeibe!

    Az animáció készítés és a különböző technikák a mai napig számos kérdést vetnek fel mind a szakmabeliek, mind a laikusok számára. Most egy webinárium segítségével nyerhetünk bepillantást ebbe a különleges alkotói világba!

    leadkep_23.jpg

     

    Az animáció területén alkotóknak bizony fel kell vértezniük magukat a digitális változásokkal szemben, hiszen ezeknek csupán egyik része volt az, amikor a műfajon belül, az alkotói folyamatokban folyamatosan teret nyert a digitális technika. Ma már nem csupán az animáció műfaján belül jelenik meg a jelen és jövő technikáinak változása. Ahogyan a világunk szerkezete átalakul, úgy kell felvállalnunk azt a kérdést is, hogy az animáció műfaja ebbe hogyan illeszkedik bele. Most egy különleges webinár keretein belül kerülhetünk közelebb a válaszhoz és ismerhetjük meg a karakter animáció és a VFX alkalmazásainak titkait két nem mindennapi művész segítségével.

     

    kep1_13.jpg

     

    Az egyik előadó Lukas Niklaus, aki számos vizuális effektekkel foglalkozó vállalatnál - többek között a Weta Digitalnál, az ILM-nél, az Animal Logic-nál, a Framestore-nál és az MPC-nél is dolgozott - és számos Oscar-díjas illetve jelölt film készítéséhez járult hozzá. Jelenleg egy Lost Cosmonauts nevű induló vállalkozásnál dolgozik Wellingtonban, Új-Zélandon. 

     

    kep2_11.jpg

     

    Fernando Herrera, a másik előadó, több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik ezen a területen, jelenleg a Framestore animációs vezetőjeként dolgozik. Pályafutását Brazíliában kezdte, főleg reklámok, TV-műsorok készítésében vett részt. Az első brazil animációs játékfilm rendezőjeként vált ismerté. Ezt követően vezető animátorként dolgozott a MPC-ben és a Framestore-ban olyan projekteknél, mint Pikachu, a detektív, a Ragadozó és az Úr sötét anyagai, emellett az elmúlt 7 évben animációt tanított.

     

    kep3_5.jpg

     

    A webináriumon a következő témákról lesz szó:

    • Az animáció művészetének evolúciója, két fő területre bontva: CG rajzfilmek és VFX
    • Különbségek a rajzfilmes és a realista animációs ábrázolásmód között
    • Esettanulmányok olyan közelmúltbeli projektekből, mint Az Úr sötét anyagai vagy a Nyúl Péter 2
    • A karakterek animációjának spektrumai a King Kong-tól  a Susi és Tekergőig
    • A világ néhány legjobb animátorának alulértékeltségének fejtegetése

     

    kep4_2.jpg

     

    Ha kedvet kaptál, hogy közelebbről is megismerd és felfedezd az animáció láthatatlan forradalmát, kattints az alábbi linkre a regisztrációhoz!