Pillants be a VFX és az animáció készítés rejtelmeibe!


Az animáció készítés és a különböző technikák a mai napig számos kérdést vetnek fel mind a szakmabeliek, mind a laikusok számára. Most egy webinárium segítségével nyerhetünk bepillantást ebbe a különleges alkotói világba!


leadkep_23.jpg

 

Az animáció területén alkotóknak bizony fel kell vértezniük magukat a digitális változásokkal szemben, hiszen ezeknek csupán egyik része volt az, amikor a műfajon belül, az alkotói folyamatokban folyamatosan teret nyert a digitális technika. Ma már nem csupán az animáció műfaján belül jelenik meg a jelen és jövő technikáinak változása. Ahogyan a világunk szerkezete átalakul, úgy kell felvállalnunk azt a kérdést is, hogy az animáció műfaja ebbe hogyan illeszkedik bele. Most egy különleges webinár keretein belül kerülhetünk közelebb a válaszhoz és ismerhetjük meg a karakter animáció és a VFX alkalmazásainak titkait két nem mindennapi művész segítségével.

 

kep1_13.jpg

 

Az egyik előadó Lukas Niklaus, aki számos vizuális effektekkel foglalkozó vállalatnál - többek között a Weta Digitalnál, az ILM-nél, az Animal Logic-nál, a Framestore-nál és az MPC-nél is dolgozott - és számos Oscar-díjas illetve jelölt film készítéséhez járult hozzá. Jelenleg egy Lost Cosmonauts nevű induló vállalkozásnál dolgozik Wellingtonban, Új-Zélandon. 

 

kep2_11.jpg

 

Fernando Herrera, a másik előadó, több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik ezen a területen, jelenleg a Framestore animációs vezetőjeként dolgozik. Pályafutását Brazíliában kezdte, főleg reklámok, TV-műsorok készítésében vett részt. Az első brazil animációs játékfilm rendezőjeként vált ismerté. Ezt követően vezető animátorként dolgozott a MPC-ben és a Framestore-ban olyan projekteknél, mint Pikachu, a detektív, a Ragadozó és az Úr sötét anyagai, emellett az elmúlt 7 évben animációt tanított.

 

kep3_5.jpg

 

A webináriumon a következő témákról lesz szó:

  • Az animáció művészetének evolúciója, két fő területre bontva: CG rajzfilmek és VFX
  • Különbségek a rajzfilmes és a realista animációs ábrázolásmód között
  • Esettanulmányok olyan közelmúltbeli projektekből, mint Az Úr sötét anyagai vagy a Nyúl Péter 2
  • A karakterek animációjának spektrumai a King Kong-tól  a Susi és Tekergőig
  • A világ néhány legjobb animátorának alulértékeltségének fejtegetése

 

kep4_2.jpg

 

Ha kedvet kaptál, hogy közelebbről is megismerd és felfedezd az animáció láthatatlan forradalmát, kattints az alábbi linkre a regisztrációhoz!

 

(CGSociety)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram