Megjelent a finalRender Stage-1 Release 2.0 az Autodesk 3ds MAX szoftver alá. A Cebas Computer által fejlesztett népszerű képszámító engine jelentősen továbbfejlődött.
Néhány újdonság a szoftverben:
- Autodesk 3ds MAX 9 támogatás
- renderingmotor 64 bites verzióban is, sőt, kevert 32 és 64 bites megosztott rendering-lehetőségek 32 és 64 bites gépek között
- AQMC GI Engine - gyors GI Maxhoz
- Acceleration Engine (MSP) - kisebb memóriafogyasztás, akár 50%-al is gyorsabb rendering
- fR-Physical Sky - automatikus HDRI hátterek, a nap és az ég pozíciója és paraméterei könnyedén beállíthatók
- fR-Skin - emberi bőr rendkívül élethű modellezése, továbbfejlesztett sub-surface scattering modul
- Automatic Details Detection - az új motor automatikusan érzékeli az objektumok geometriai részletességét, így a "részlet érzékelő" algoritmust bármelyik finalRenderben található Global Illumination algoritmushoz hozzárendelhetjük
- UltraBlur Enhanced - az optimalizált multi-threading támogatás révén ésszerű kompromisszum született a sebesség és a képminőség között a homályos tükröződések, fénytörések renderelése során
Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!
szoftver.hu
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.