Megújult a karakteranimáció éllovasa is.
Az Autodesk a Maya és a 3ds Max legújabb verziójával együtt jelentette be 3d vizuális és multimédia portfóliójának a legfrissebb darabját: elkészült az Autodesk Softimage 2011.
Milyen újdonságokat találunk a Softimage 2011-ben?
-
Rendering Sandbox - automatikusan felismeri és kezeli a külső shadereket és render engine-t, anélkül hogy egyedi shader felhasználói felületet kellene ehhez készítenünk vagy bármilyen más hasonló eszközt igénybe kéne vennünk.
-
ICE Kinematics - az ICE vizuális struktúrális megjelenítése kiküszöböli a próbálkozásokat a karakterek riggelése folyamán, gyorsabb áttekintést nyújt a rig felépítéséről, megkönnyítve a hibakeresést.
-
Automatikus ajakszinkron a Face Robotban - egy audio fájl alapján elkészíti a szájmozgást. Újdonság az új dedikált ablak, amelyben a vizémák és a fonémák görbéit és arányait beállíthatjuk.
-
Fejlesztések a renderelésben - a mental ray 2011 a megnövekedett stabilitáson és sebességen felül tartalmaz 100 új mental ray shadert, a Camera és Render Slate funkcionálitás pedig hasznos információkat jelenít meg a viewport vagy a render ablak nézetében.
-
100 új ICE összetevő - 100 új előre defíniált kiegészítő a program számos funkciójához: Kinematics, Arrays, Curves, Debugging, Deformation Effects, Hull Deformers, Skinning, Verlet Integration, Geometry Queries, Math, Particle Emissions, Particle Getters and Setters, Testers, Strands and Strand Dynamics.
-
PhysX 2.83 - támogatja a mesh nélküli deformációk készítését a legújabb Nvidia PhsyX szilárdtest könyvtáron keresztül, valamint az Nvidia CUDA GPU technológiája további megnövekedett megjelenítési sebességet kínál.
A program 2995 USD-ért vásárolható meg 2010 áprilisában, a frissítés a korábbi verzióról 1495 USD-be fog kerülni.
(CG India)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.