Meghívó a SuperSocial konferenciára


A SocialTimes idén is megrendezi a tavalyi sikeres konferenciát, virtuális repülésre és első osztályú élményre invitálják a résztvevőket. Az általánosító maszlagok helyett a közösségi média gyakorlati oldala kerül előtérbe.


Az egész napos rendezvényen rengeteg esettanulmányt mutatnak be a szervezők és az előadók, akik kielemzik a hatékony közösségi kampányokat, sőt a résztvevők is aktívan alakíthatják a tartalmat, kérdezhetnek és értékelhetnek. Így válik igazán közösségivé és egyedi hangulatúvá a konferencia.

Az általánosító maszlagok helyett a közösségi média gyakorlati oldala kerül előtérbe a konferencián, amelynek idei  mottója: 'Mindenki facebookozik, de hol a pénz?' Ezt a mindenkit foglalkoztató kérdést járják körbe az előadások, beszélgetések, esettanulmányok révén.

  • Melyik vállalkozások sikeresek a Facebookon, és milyen módszerekkel érik el?
  • Hogyan épülnek a rajongói táborok, és hogyan konvertálódnak?
  • Miként lehet kihasználni a Facebook hirdetési és forgalomterelési képességeit?
  • Hogyan lehet megoldani egy kínos helyezetet?
  • Premier: az Adobe képviselője bemutatja az új SocialSuite termékeket
  • Mennyire hálózódnak be a vállalatok?
  • Hogyan működnek és miként fejleszthetőek az Open Graph Appok?

A műsorvezető, jobban mondva a légiutas kísérő, a humoristaként ismert Litkai Gergely irányítása alatt 20 – hazai és külföldi - előadó, és 25 esettanulmány lesz látható és hallható a MOM Park Cinema Cityben. Mindemellett izgalmas workshopokon is lehetőséget kapnak a résztvevők a közösségi médiában való elmélyülésre, a napot pedig a Golden Like díjátadó zárja, ahol az év legjobb Facebook oldalait, applikációit és kampányait jutalmazzák.

A konferencián többek között kiderül,

  • hogyan épült a Pickwick és az Agárdi Facebook-közössége
  • Badics Eszter a Telenor a Megasztár és az X-faktor kampányokat mutatja be
  • a Nestlé képviselője elárulja, hogyan kezelte a Nescafé a Facebookon tavaly kitört 9gag-es kommunikációs helyzetet
  • Pécsi Ferenc a közösségi média vállalati szempontjait mutatja be
  • Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője az új reader applikációval kapcsolatos tapasztalatit osztja meg
  • Szabó Gergő a HVG rajongókezelési technikáiba avatja be a közönséget
  • a Shop.Builder bemutatja, hogyan lesz rajongóból vásárló

A részletes program itt tekinthető meg.

A szünetekben a Knoppers, a Sony, a RedBull, és az Agárdi bemutatói teszik színesebbé az átszállást.

A landolást, vagyis a konferencia végét követően kötetlen after partyval folytatódik az esemény a trendi innio borbárba.

A konferencia résztvevői közt értékes nyereményeket sorsolnak ki a helyszínen:

  • Qatar Airways – Laptop kiegészítő szett
  • 100 000 Ft értékű Pannon Hipernet előfizetés
  • 100 000 Ft értékű L’Oréal Profesionnel termékcsomag
  • Agárdi Pálinka ajándékkosár

A repülés kényelméről a 2011-es év legjobb légitársasága, a Qatar Airways gondoskodik.

A WiFi kapcsolatot a Telenor Hipernet hálózata biztosítja, így az egész konferencia ideje alatt folyamatosan online jelenlét érhető el.

A konferencia koncepciójáért és kialakításáért a SocialTimes felel, a rendezvény szervezője pedig a Human Telex reklámügynökség.

SuperSocial konferencia és Golden Like díjátadó

2012. május 31. 09:00 – 17:00

MOM Park Cinema City

 

Koncepció: http://socialtimes.hu/supersocial/

Program: http://socialtimes.hu/supersocial-jaratok/

(SuperSocial)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram