Maxon One - 2022 júniusi termékfrissítés

    A Maxon előfizetők új funkciókat élvezhetnek a júniusi termékfrissítésekben. A Maxon One eszközkészlet funkciói, teljesítménynövelés és javítások bővelkednek a Maxon One eszközkészletben.

    A Maxon a júniusi meglepetésszerű frissítéssel újabb fejlesztéseket és optimalizált munkafolyamatokat kínál a Maxon One eszközkészletet használó művészeknek. Bár általában az jellemző, hogy a Maxon áprilisi megjelenéséhez hasonló nagy kiadást követően csak egy szervizcsomagot szállítanak, az előfizetési ajánlatok és az agilis fejlesztés immáron lehetővé teszi, hogy az értékes funkciókat gyorsabban szállítsák, hogy a művészek azonnal hasznosíthassák azokat.

     

     

    Nézzük az újdonságokat!

     

    Cinema 4D

    Az általános stabilitási javítások és hibajavítások mellett a Cinema 4D 26.1 nagyszerű új funkciókat vezet be: új görbítési opciót a mezőkhöz és smooth bevel-t a Volume Modelingben. A Cinema 4D 26.1-ben a Node felhasználói felület a megjelenés és az interakció terén nagymértékű frissítést tartalmaz, így minden eddiginél könnyebbé teszi a Redshift anyagok és Node kapszulák létrehozását és felfedezését. A grafikonokat a jobb olvashatóság érdekében rendezheti, és egyszerűen hozzáadhat csomópontokat egy meglévő hálózathoz, egyszerűen ráejtve azokat egy kapcsolatokat jelképező vezetékre. Ezek a kulcsfontosságú UX fejlesztések vizuális frissítésekkel párosulnak, hogy maximalizálják a csomópontszerkesztési munkafolyamatot.

    Az új "Edit Asset as Group" paranccsal mostantól lehetőség van a meglévő Capsule-ok feltárására és szerkesztésére közvetlenül az Object Managerből. Mivel a Maxon rendszeresen nagy tudású Node Capsule-okat is mellékel, mostantól tanulhat mások munkájából, vagy könnyedén módosíthatja a kapszulákat a saját igényeinek megfelelően.

    A Maxon folyamatos abbéli törekvésének részeként, hogy értéket adjon a Maxon One előfizetéses kínálatához, a Capsules könyvtár értékes eszközökkel bővül a fotorealisztikus rendereléshez, beleértve a Surface Imperfections, HDRI-ket és Redshift anyagokat. A Fuchs und Vogel tervezőstúdió által készített csúcskategóriás Redshift ArchViz anyagok csomagja is bekerült a Maxon Capsules gyűjteményébe (gyorsan elérhető a Cinema 4D Asset Browser Materials/Redshift kategóriájában az "fv-rs" kereséssel). A Jørgen Herland által készített tizenkét gyönyörű belső és külső HDR képből álló készlet minden előfizető számára elérhető a valósághű megvilágítás és tükröződések létrehozásához (szintén gyorsan megtalálható az Asset Browserben a 'jhdri' kereséssel).

    A ruha- és kötélszimulációkat mostantól befolyásolhatják a Cinema 4D hatékony Fields és Field Forces funkciói. Ez az Unified Simulations áprilisi megjelenése utáni első számú felhasználói kérés hihetetlen művészi irányítást kínál, hogy a ruhát a fizikai erők határain kívülre áramoltassuk. Emellett javult a szövet- és kötélszimulációk teljesítménye, és a szövet ütközések is javultak.

    A Cinema 4D 26.1-ben a Volume Builder az OpenVDB 9-nek köszönhetően mostantól jobb teljesítményt nyújt, és a Boolean-ok egy sugár alapján simíthatók.

    A fejlett MoGraph művészek mostantól használhatják bármely objektum görbületét a mezőkben, hogy meghatározzák a leesések erősségét, a klónok színét vagy a mezőerők igazítását. A görbületből származó vektorokat használhatja a klónok igazításához vagy az objektumok konkávsága alapján mezőerők generálásához.

     

    Redshift

    A Redshift legújabb frissítései közé tartozik a "bokeh" mélységélesség a Redshift RT-ben és a feketetest-hőmérséklet vezérlése a volume shading-hez. A CPU-val történő renderelés során a Redshift művészek jobb teljesítményt élvezhetnek, és a Round Corners funkcióval kiegészítve mostantól teljes funkció-kompatibilitást élveznek a GPU-kkal.

     

    Red Giant

    A Trapcode Suite 18.1 bevezeti az időalapú mapping-et, hogy kiegészítse a Layer Maps funkciókészletet a Particularban. Emellett a Grow Bounds segédprogram mostantól natívan fut M1 gépeken, és ez a szervizcsomag számos hibajavítást tartalmaz a Particular, a Form és a 3D Stroke számára. A Magic Bullet 16.1 elhozza a Halation és a Diffusion funkciót a Cinema 4D-be - így a művészek filmszerű fényességet és aberrációt adhatnak rendereikhez a Cinema 4D-ben. A PluralEyes 4.1.12 és az Universe 6.1 középpontjában a munkafolyamatok és a kompatibilitás fejlesztése áll. A PluralEyes 4.1.12 megteremti a Vegas Pro 18 és 19, valamint a RED Komodo kompatibilitást, és visszaállítja a teljes kompatibilitást az Final Cut Pro-val. Az Universe 6.1 javított támogatást nyújt az AMD grafikus kártyákhoz és számos hibajavítást a különböző Universe eszközökben. Végezetül a VFX Suite 3.1 javítja a Real Lens Flares teljesítményét és számos hibajavítást is tartalmaz.

     

    Minden frissítés azonnal elérhető az előfizetők számára a Maxon App-on és a Maxon weboldalán keresztül.