Maxon 2023 februári frissítések


A Maxon, bejelentette a Maxon One kínálatának 2023 februári frissítéseit, így az új Capsules, valamint a Redshift (a Maxon teljesen CPU/GPU-gyorsított 3D renderelőjének) frissítésével.


A Capsules, a Maxon intelligens eszközöket, anyagokat, modelleket és előbeállításokat tartalmazó gyűjteményének e havi bővítései két funkcionális csomópont-alapú módosítót tartalmaznak: a Dash Splinet és a Trim Spline-t, amelyeket a Rocket Lassóval együtt hoztak létre. A Dash Spline mindenféle stilizált és szaggatott vonalhatást képes létrehozni, beleértve a kötőjelek hosszát és a hézagok méretét, a vonal mentén változó kötőjeleket, automatikus vagy egyéni animációval. A Trim Spline-al pedig egy spline szegmensei mindenféle módon animálhatóak. Ezek a spline-ok gyorsan megjeleníthetők a Redshift curve renderelésével a különféle FUI és grafikai effektusokhoz.

 

 

A Maxon emellett 21 rendkívül részletes, Redshift-kompatibilis szövetanyagot tartalmazó kollekciót is hozzáadott, amelyek tökéletesen kiegészítik a Cinema 4D Cloth szimulációs rendszerét. Ez a tapintható kollekció a függönyök, pamutok, selymek és szövött anyagok valódi textúráját, megjelenését és tapintását adja vissza. Az összes anyag a Fuchs & Vogel tervezőstúdióval együttműködve készült, és a Maxon One előfizetők számára elérhető, egy válogatás pedig minden Cinema 4D előfizető számára elérhető.

 

 

További újdonságok:

A Redshift legújabb verziója (3.5.13), mostantól tartalmazza a Tile és Brick Shadereket és az Intel Denoiser-t minden DCC-hez, és bevezet egy új Pavement Shader-t a Cinema 4D-ben.

 

Tile és Brick Shaderek:

Szövések, mozaikok és csempeminták definiálása számos különböző alakzat felhasználásával. A téglaméret, az eltolás és az elmozdulás teljes kontrolljával a művészek gyorsabban rakhatják le a téglákat, mint bármelyik kőműves - a nagy teljesítményű Tile és Brick Shaderek elképesztő procedurális lehetőségeket kínálnak az építészeti felületekhez.

 

Intel Denoiser:

Az Intel Open Image Denoiserrel (OIDN) a művészek bármilyen rendszeren kiküszöbölhetik a tűzfoltokat és kisimíthatják a mintákat. Az Intel Denoiser nagy teljesítményű mesterséges intelligenciát használ a renderelések megtisztítására, csökkentve a renderelési időt. Az OIDN bármely Redshift-kompatibilis eszközzel használható, de mivel CPU- és eszköz-agnosztikus, különösen nagyszerű partnere a Redshift CPU-nak. Az Intel Open Image Denoiser emellett mostantól támogatja a Maya, 3DS Max, Houdini, Katana, Hydra és Blender programokat.

 

Pavement Shader:

A Redshift Pavement shaderrel sivatagszerű repedezett járdát, járólapos mozaikmintákat és még sok mást is generálhatunk. Az egyes kövek színét véletlenszerűvé tehetjük egy gradiens segítségével, és beállíthatjuk a hézagok méretét, színét és görbületét. A teljesség kedvéért az egész shaderre alkalmazhatunk egy elkenődött szennyeződés-effektust is. Ez a shader kezdetben csak a Cinema 4D-ben érhető el, de hamarosan más DCC-khez is el fog érkezni.

Minden frissítés azonnal elérhető az előfizetők számára a Maxon App-on és a Maxon weboldalán keresztül.

 

(Maxon)

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram