Kedvenc új funkcióink a Cinema4D R20-ban


Az 1990-es évek körül leginkább használt kreatív alkalmazásoknál szokás szerint évente jönnek ki a frissítések.

A Cinema 4D mindegyik kiadással teljesen új funkciókkal rendelkezik, amit az újonnan bejelentett R20 tanúsít. Szeptember óta a Mac és a Windows következő kiadása új anyagrendszert, mennyiségi modellezést és továbbfejlesztett ProRender renderelést tartalmaz.

 

És most ugorjunk bele ebbe a vizuális útmutatóba a Cinema 4D R20 újdonságaihoz!

 

cinema4d_studio_r20_software_screenshot_rgb_0.jpg


 

 

 

Node-based Creation

cinema4d-20-node-based-materials_0.jpg

 

A csomópont alapú anyagok létrehozása és szerkesztése olyan szoftverekben található meg, mint az Autodesk Maya, és az R20 Cinema4D-ben is elérhető lesz.

 

A több, mint 150 csomópontnak köszönhetően a művészek hihetetlenül összetett anyagokat építhetnek - a folyamatábra elrendezésével könnyebbé válik az anyag egyes részeinek szerkesztése.

 

A csomópont alapú anyagok könnyebb elkészítésének érdekében a C4D hagyományos Anyagszerkesztő használatával létrehozhat anyagokat, majd megtekintheti az eredményeket a csomópontszerkesztőben.

 

 

 

Nyitott VDB

 

cinema4d-20-openvdb_0.jpg

 

 

Az új Volume Builder és a Mesher eszköztár a Dreamworks Animation által kifejlesztett Open VDB technológián alapul. Lehetővé teszik a modellek szerkesztését, úgy hogy egy alakot több másik formává vágunk.

 

Az Open VDB-t támogató renderelő motorok közé tartozik a V-ray, az Octane, az Arnold, a 3Delight és a Renderman.

 

 

 

Falloff funkció

 

screenshot2018-06-15at10.27.11_0.png

 

A mezők a C4D Falloff funkcióit még hatékonyabbá teszik.

 

A falloffot a részecskék, a MoGraph klónok, az objektumpontok, a sokszögek és a splinek módosítására használják - és a mezők több lehetőséget kínálnak arra, hogy mindegyik érintett legyen, az alakoktól kezdve a hangtól a véletlenszerű zajig.

 

 

 

CAD modellek támogatása

 

cinema4d-20-prorender-cad-model_0.jpg

 

A Cinema 4D R20-ban CAD-modelleket húzhatunk be, és amint behívjuk őket, beállíthatjuk a részletességi szintet - így a végén nem egy végletekig túlbonyolított modellt fogunk kapni.

 

A támogatott formátumok közé tartozik a STEP, a Solidworks, a JT, a Catia V5 és az IGES.

 

 

 

Valós idejű renderelés

 

cinema4d-20-prorender.jpg

 

Az AMD ProRender valós idejű, GPU-alapú renderelőmotorjának Cinema 4D-s verzióját egy új maggal bővítették, amely támogatja az Apple Metal 2 render technológiáját a gyorsabb, jobb teljesítmény érdekében.

 

A frissítés támogatja a renderelési funkciókat, például a felszínen szétszóródást, a mozgás elmosódását és a többlépcsős kimenetet.

 

 

 

Multi-instance funkció

cinema4d-20-multi-instances.jpg

További fejlesztések történtek a mozgáskövető motor és az új Multi-instances funkció területén is. Ez felgyorsítja a Cinema 4D MoGraph eszköztárával létrehozott klónozott objektumok teljesítményét.

 

 

 

Szeretnéd magad fejleszteni?

Nézz körbe itt: https://greyscalegorilla.com/downloads/guide-to-c4d-r20-training/

 

()

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram