Így tedd biztonságosabbá a TeamViewert!


A TeamViewer Management Console segítségével több mint 50 beállítási irányelv áll rendelkezésünkre, hogy minden eddiginél biztonságosabbá és gördülékenyebbé tegyük a TeamViewer használatát. Íme ezek közül néhány kulcsbeállítás!


leadkep_52.jpg

 

A TeamViewer™ a világon a legkedveltebb távoli asztali számítógép eszköz, ami intuitív felhasználói felülettel rendelkezik. Segítségével azonnal elérhetjük az összes számítógépünk, kiszolgálónk és más egyéb eszközeinket. A magánfelhasználók számára ingyenesen elérhető programot óránként több mint 30 000 új letöltés jellemzi, és jelenleg több mint 1,7 milliárd élő TeamViewer azonosító létezik, amelyek hozzáférnek a legnagyobb és leggyorsabb távolról kapcsolódó hálózathoz.

Ez a népszerűség nem véletlen. A program fejlesztői igyekeznek mindent megtenni annak érdekében, hogy a felület biztonságos, könnyen kezelhető, és gyors legyen. Ebben segít a TeamViewer Management Console is, ami több mint 50 beállítási irányelvet tartalmaz, a program gyorsabbá és hatékonyabbá tételétől kezdve egészen a hálózati kapcsolatokig.

 

kep1_44.jpg

 

Ezek eléréséhez a programon belül kattintsunk a TeamViewer Management Console-ra, azon belül pedig: Főoldal > Tervezés és telepítés > Szabályzatok > Irányelv hozzáadása. Íme néhány példa:

 

A blokkolási/engedélyezési lista és hozzáférés szabályozása

A Blokkolási és engedélyezési lista határozza meg, hogy ki tud csatlakozni egy adott eszközhöz. Itt adhatjuk meg, hogy egy partnernek milyen szintű hozzáféréssel kell rendelkeznie egy eszközhöz való csatlakozáskor. Emellett itt állíthatjuk be azt is, hogy a partner teljes irányítást kapjon, vagy például csak megtekintőként lehessen jelen a kapcsolódó eszközön. Egy esetleges házirendet is megalkothatunk, ha a szerverünk érzékeny, és ha bizonyos modulokhoz nem szeretnénk hozzáférést adni.

 

Naplózás és jelentés készítés

Ha azt szeretnénk, hogy a partnereink minden felcsatlakozása, kapcsolódása elszámoltatható és nyomonkövethető legyen, a naplózás engedélyezése, a bejövő kapcsolatok naplózása és a kimenő kapcsolatok naplózása kulcsbeállításban ezt engedélyeztethetjük. Ha ez a funkció be van kapcsolva, a TeamViewer .txt naplófájlokat hoz létre a partnerek gépén.

 

kep2_40.jpg

 

A ‘Csatlakozások bejelentése ezen az eszközön’ beállítással pedig megspórolhatjuk azokat a felesleges köröket, amik az elkészült naplók bekérésével járnának. 

Mind a naplók, mind a jelentések sokat segíthetnek a szabályozási követelmények teljesítésében, különösen olyan iparágakban, amik szigorú adatvédelmi irányelvek szerint működnek, mint például a pénzügy vagy az orvostudomány. Emellett pedig visszacsatolást is adnak pertnereink szokásairól és aktivitásáról.

 

Jelszavak

Bár az Easy Access, azaz a jelszó nélküli hitelesítési szolgáltatás a legbeváltabb módszere a hozzáférésnek, egyes esetekben hagyományos jelszóra is szükség lehet. Ebben az esetben csak arról kell meggyőződni, hogy a jelszavak hossza és összetettsége megfeleljen az elvártaknak.

A Véletlen jelszó funkcióval minden munkamenet után egy új, generált kódot kaphatunk, ami azonnal lecserélődik, ha a számítógép újraindul. Ezáltal növelhetjük a kapcsolataink biztonságát.

A Csatlakozási jelszavak ideiglenes mentésével, pedig rögzíthetjük a jelszavakat az újraindításig. Így, ha véletlenül megszakadna a kapcsolat, nem kell újra beírnunk az addig használt kódot.

További információkért kattints ide!

 

(Teamviewer)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram