A cég nem szeretne változtatni az Allegorithmic termékcsomagok árain, sőt az alkalmazottak is megtartják.
Nehéz olyan területet találni manapság, amelynek folyamatainak, vagy létrejöttének a 3D grafika nem része. Többek között a játékok, a film, a televízió, az e-kereskedelem, az autóipar vagy akár az építészet területén is nélkülözhetetlen technikának számít.
A Franciaországban alapított Allegorithmic az egyik legelismertebb programcsalád a 3D-s anyagok és textúrák készítésében. Olyan játék franchiseok fűződnek hozzá, mint a Call of Duty-t vagy az Assassin's Creed-et, de a filmek 3D-s látvány világának készítésében is kiemelkedő. Olyan filmekhez használták, mint például a legutóbbi Tomb Raider vagy az eszméletlen képi világgal rendelkező Blade Runner 2049.
Az Adobe az Allegorithmic megvásárlásával szert tett a Substance Designer, a Substance Painter és a Substance Source programokra, így nagy előrelépést tesz a 3D-s grafikai programok fejlesztésében.
Bár a Substance termékek eddig is tartalmaztak integrációt több Adobe szoftverrel is, mint például az Adobe Dimension-nel, Adobe Capture-rel és az Adobe Photoshop-pal, ezek után jóval több szoftverrel, például az After Effects-el is várható összekapcsolás.
A hivatalos fórumok szerint, az Allegorithmic licenszei ugyanúgy fognak működni, mint eddig, és továbbra is érkeznek majd a frissítések az előfizetők számára. Annyi változás azonban várható a következő hónapokban, hogy az eddigi előfizetési típusok mellé új, rugalmasabb lehetőségek is érkeznek, azonban a hosszú távú tervekről egyelőre nem beszéltek.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.