Az elmúlt hetekben már cserélődtek az új logók, most pedig a cég részletesebben is nyilatkozott a dizájn átalakulásáról.
Az amerikai szoftverfejlesztő cég programok széles palettáját kínálja és hatalmas közönséget szolgál ki. Mindig is nagyon fontos volt számukra a felhasználói visszajelzés, és figyelemmel kísérik programjaik széleskörű felhasználását. Egy ilyen profillal rendelkező vállalat szerves része az innováció, most pedig úgy döntöttek az arculat megújulásának is eljött az ideje.
Elsősorban a könnyebb átláthatóság és a letisztultság volt a cél a branding átalakítása során. Ennek eredményeképp pedig számos logó megújult.
Az Adobe logó
Az Adobe jelenlegi logója 1993 óta képviseli a céget. Itt csak apró változtatások történtek, hogy a dizájn minden felületen a lehető legjobb megjelenést biztosítsa. Ezért egy egyszínű, teljesen piros logóra váltottak, ráadásul a megszokott piros szín árnyalata is változott, egy melegebb színárnyalatra.
Adobe Creative Cloud
A Creative Cloud a kreatív termékek széles skáláját tartalmazza. Az ikon a Creative Cloud termékcsalád szoftvereinek színeiből és az céges vörös szín keverékéből egy gyönyörű átmenetet képezve született újjá, ezzel is felhívva a figyelmet, mennyire sokszínű a kreativitás.
Az optimalizálás mellett a terméklogókhoz a teljes portfólióban a 2 betűs emlékezettani rendszert fogják alkalmazni, ami azt jelenti, hogy például a Ps képviseli az Adobe Photoshopot. Ez kibővül egy hárombetűs jelölésre is, hogy az ügyfelek könnyebben azonosítsák a termékeket, például az Adobe Photoshop Camera mostantól PsC. A logók színhasználata is kategória szerint alakul annak érdekében, hogy sokkal átláthatóbb és gyorsabb legyen a programok megtalálása.
Adobe Document Cloud
A trefoil logó a Document Cloud és a kapcsolódó termékek összefonódásának jelképe. Itt szintén az egyszerűsítés és a letisztultság volt az irány. Például az Adobe Acrobat Reader egy piros alapot kapott a megszokott fehér ikonnal, míg az Adobe Scan kéket. Ezáltal a Document Cloud alkalmazásait sokkal könnyebben megtudjuk majd különböztetni.
Emellett a cég az összes terméklogó sarkát lekerekítette, ezáltal rugalmasabbá téve a megjelenést a különböző operációs rendszereken és eszközökön. További részletekért kattints a linkre!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.