A FileMaker új vezérigazgatója, Brad Freitag mesélt a program újításairól, illetve arról, hogy az Apple tulajdonában lévő szoftvercég úgy döntött, a gyökerekhez visszanyúlva ismét Claris néven fut tovább.
A FileMaker Pro a világ első számú adatbázis-kezelő szoftvere, amely digitális állományaink, aktuális projektjeink és ügyfeleink menedzselésének segítésére szolgál. A több milliós felhasználói bázissal büszkélkedő program érdemeit számos szakember és díj dicséri. Az alkalmazás kezelőfelülete rendkívül egyszerű és jól alakítható, megismerése a kezdő felhasználók számára sem nehéz, ugyanakkor a szoftver a lehető legprecízebb munkát végzi.
Brad Freitag 2013-ban csatlakozott a FileMakerhez, mint az America's Sales alelnöke. Abban az időben állt át a FileMaker a felhasználói fiók típusból egy előfizetési modellre. Nagyon nagy beruházás történt mobiltelefon fronton is, és ekkor kísérleteztek a Felhő méretezésével. A cél az volt, hogy a technológiát könnyebben használhatóvá és hozzáférhetővé tegyék anélkül, hogy bármilyen módon bekorlátoznák a fejlesztők fantáziáját.
Azóta hatalmas fejlődésen ment keresztül a cég, és a világ megismerhette azt a nagy teljesítményű szoftvert, mely tökéletesen oldja meg a problémákat mind az üzleti életben, mind az iparban. Freitag szerint jelenleg az a legfontosabb, hogy át kell hidalni a szakadékot a szakképzett munkaerő és a rohamosan fejlődő technikai igények között.
„Amikor elfogadtam a FileMaker vezérigazgatói posztját, tudtam, hogy hatalmas lehetőség áll előttünk, nemcsak mint cég, hanem mint közösség. Az a digitális átalakulás, amelyet a munkafolyamatok automatizálásaként definiálunk, megváltoztatja a munka jellegét. Tudtam, hogy óriási hatást gyakorolhatunk a problémák megoldására a technológia ezen új korszakában.”
Brad Freitag emellett jövőbeli terveket is elárult. Az első és legfontosabb, hogy a FileMaker Clarisként születik újjá.
A Claris rebrand nemcsak a gyökerekre visszautaló tisztelgés, hanem maga a szó tisztaságot, megvilágítást is jelent, így a cégvezető szerint tökéletesen képviseli a szoftvercég mondanivalóját ma és a jövőben. „Mostantól egyetlen ajánlat helyett egy olyan szolgáltatáscsomagot hozunk létre, amely a mindennapi problémamegoldásokra fókuszál.”
Ha a további fejlesztések is érdekelnek, kattints a linkre!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.