Elkészült az IKEA és a Patagonia közös kollekciójának terve, ám nem a szokványos módon!


Elkészült az IKEA és a Patagonia közös kollekciójának terve, ám nem a szokványos módon!


leadkep_81.jpg

 

Az IKEA és a Patagonia kollaborációja régóta vágyálom a divat- és designrajongók számára. Az IKEA-t a kiváló minőségű és praktikus bútorairól ismerik, míg a Patagonia az outdoor ruházatban és az ökológiai fenntarthatóságban játszik vezető szerepet. Eric Groza kreatív igazgató most azonban elképzelte, milyen lenne, ha a két márka összeállna, és együtt alkotna egy termékkollekciót.

A TBWA és McCann reklámügynökségeknél dolgozó kreatív igazgató azt gondolta, hogy a generatív AI messze van attól, hogy valódi gyártási eszközzé váljon, amíg tavaly novemberben meg nem jelent a Midjourney új verziója. A szoftver képessége, hogy valósághű képeket hozzon létre, elkápráztatta, annyira, hogy azonnal megszállottja lett. Hogy tesztelje, úgy döntött, hogy az AI-t úgy kezeli, mint bármelyik kreatív emberi munkatársát. Adni fog neki egy briefet. Azonban először témát kellett találnia a munkához.

 

kep1_71.jpg

 

"Leültem és gondolkodtam valami gyakorlatias dolgon. Nem tehettem volna a jelenlegi kampányban, mert az ügyfélnek lehetnének fenntartásai, de kitalálhattam egy fiktív, de valószerű projektet, hogy kiderítsem, az AI képes-e elkészíteni a koncepciót. Az Ikea és a Patagonia együttműködése volt az ötlet. Az Ikeának és a Patagoniának hasonló a háttére. Mindketten fizikai termékeket készítenek, így fixen volt valami, am kézzelfogható. Ez tökéletes lehetőségnek tűnt a Midjourney képességeinek tesztelésére" - nyilatkozta.

A látványtervek elképesztően valósághűek lettek, olyannyira, hogy az ember azt hinné, hogy a termékek valóban léteznek. A kollekció minden darabja a két márka értékeit tükrözi: praktikusságot, funkcionalitást és az ökológiai fenntarthatóságot.

 

kep2_66.jpg

 

A kollekcióban szerepelnek az IKEA ikonikus bútorai, amelyeket az outdoor ruhák és kiegészítők vesznek körül. A színpaletta sem véletlen: a természetes zöld és kék árnyalatai dominálnak, ami a Patagonia eredeti termékeire is jellemző. A kollekcióban a Patagonia ikonikus R1 polárpulóvere és a Nano Puff dzsekije is megjelenik, amelyeket a bútorokkal és kiegészítőkkel együtt bemutatva elképesztően jól néznek ki.

 

kep3_53.jpg

 

Az ilyen együttműködések általában azért jönnek létre, mert a két márka közös értékeket képvisel, és egy olyan termék kollekciót szeretnének létrehozni, amely valóban tükrözi is ezeket. Az IKEA és a Patagonia kollaborációja egy olyan ötlet, amelynek komoly rációja lehet a jövőben!

További érdekességekért a témában kattints ide!

 

(Fastcompany)

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram