Egy sikeres reklámkampány Adobe CS3 szoftverekkel

Az Adobe MAX Europe 2007 konferencián olyan kreatív projektek is bemutatásra kerültek, amelyek többek között az Adobe szoftvereivel készültek. James Hilton, az AKQA reklámügynökség kreatív igazgatója például az angol Yellow Pages új oldalának bevezető kampányát mutatta be.

A Yellow Pages egy hatalmas online adatbázist működtet, ami az Egyesült Királyságban elérhető cégeket és szolgáltatásokat tartalmazza. A vállalat egy új weboldallal kívánta népszerűsíteni a Yellow Pages adatbázist. James Hilton fontosnak tartotta a névválasztást: a Yell.com (yell-dot-com) angolul kiejtve önmagában is "vagányul" hangzik.

Az új oldalt a televízió mellett a köztereken és a buszokon is reklámozták. A fiatalok által közkedvelt találkozóhelyekre például érintőképernyős terminálokat helyeztek, amelyekről tájékozódni lehetett a közelben lévő szórakozási lehetőségekről. A kampány következő fázisában a buszok oldalára helyeztek el digitális reklámokat, amelyek összeköttetésben álltak a busz GPS rendszerével, így mindig a közelben található szolgáltatásokról jelenítettek meg információt.

Hilton szerint egy reklámkampány sikerét az eredeti ötletek és a kreatív megjelenés határozza meg. Az emberek nagyobb figyelmet szentelnek az olyan megoldásoknak, amelyek eltérnek a megszokottól.

Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba!

www.szoftver.hu

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram