E-aláírás és a felhasználói élményekhez vezető út


Az e-aláírás nagyon sokszor szerepel a különböző hírekben. Nagy segítséget nyújtanak a vállalatoknak a digitális átalakítás során. De az e-aláírások nem elegendőek, a digitális átalakítás csupán egy része a sikeres egyenletnek.


Azon márkák, amelyek kiemelkednek a hagyományos vállalkozások közül és tapasztalt vállalkozások lesznek belőlük– céljuk személyreszabott, ellenállhahatlan munkavállalók és ügyfél élmények létrehozása bármelyik interakciónál. Ehhez pedig egy olyan partnerre van szükségük amely segít megvalósítani a céljukat.

A kis és közepes vállalatok folyamatosan keresik az Adobe-t, hogy segítsen nekik olyan egyedi élmények létrehozásában, amelyek izgatóak, elkötelezettséggel járnak, illetve ösztönöznek. A weboldalaktól a mobil alkalmazásokig, az első kapcsolatfelvételtől az utolsó eladásig, a felhő alapú megoldásunk segítségével nagyszerű tartalmakat készíthetünk, teljesen digitális munkafolyamatokkal, és folyamatosan nagyszerű élményekkel. 

Az élmény akkor kezdődik amikor a dokumentum

A nagyszerű munkavállalói és vásárlói élmények a színfalak mögött a dokumentumokkal kezdődnek. Valószínüleg nem gondolnánk a dokumentumokra élményekként. Gondoljuk csak végig. A dokumentumok a vásárlói adatok gyűjtésének egyik formája. A kezdeményezéssel nagy projekteket nyerhetünk meg. A szerződésekkel pedig vállalkozásunk folyamatosan növekedhet. Eszköz, amely elősegíti a vállalkozás sikerességét. A munkavállalók létrehozhatnak, irányíthatnak, frissíthetnek és jóváhagyhatnak dokumentumokat. Az ügyfelek kitöltik, aláírják, majd pedig visszaküldik őket. Minden egyes alkalommal, amikor valaki egy dokumentummal kerül interakcióba, nagy az esély rá, hogy nagyszerű felhasználó élménnyel párosul.

Mégis, a CSO Insights által megkérdezett vásárlók 77%-a azt nyilatkozta, hogy a dokumentum automatizálás negatív hatással van az élményére.
63 százalékuk szerint a dokumentumfeldolgozás negatív hatással van az elégedettségükre. Vessük ezt össze azzal a ténnyel, hogy az üzleti folyamatok 80%-a továbbra is papíralapú, illetve a vezetők 60%-a úgy gondolja, hogy le vannak maradva a digitális átállási törekvések tekintetében. 

Ragadjuk meg a lehetőséget! Ne nyomtassunk ki, írjunk alá, küldjünk el vagy faxoljunk el semmit. Helyette hozzunk létre teljesen digitális munkafolyamatokat, beleértve az elektronikus aláírásokat, a rendszereken és a már használt alkalmazásokon belül. Az IDC felmérése szerint ezt követően bevételünk 36%-kal nő, költségünk és a rendelkezésreállási kockázat pedig 30 illetve 23 százalékkal csökken. 

Világvezető a dokumentumdigitalizálás területén

Több mint 25 évvel ezelőtt egy digitális forradalmat indítottunk el a PDF megalkotásával. És azóta is vezetők vagyunk. Bemutattuk az első digitális aláírást az Adobe Acrobat-ban. Azóta szakértőkkel és tanúsítvány szolgáltatókkal dolgozunk együtt az egész iparágban, hogy ez a nyílt szabvány legyen az alapja az éves szintű több milliárd aláírásnak. Napjainkban az egyik újdonságunk az Adobe Sensei mesterséges intelligencia megalkotása. Az ingyenes Adobe Scan alkalmazással megnézhetjük az Adobe Sensei-t működés közben, hogyan alakítja át a papíralapú dokumentumokat intelligens PDF fájlokká, amelyeket szerkeszthetünk, aláírhatunk és elküldhetünk egy pillanat alatt. Ezek a fejlesztések segítettek nekünk hosszú távú kapcsolatokat kiépíteni a kis és közepes méretű vállalatokkal.

Vezető vállalatok szintén az Adobe szolgáltatását használják

Az Adobe Sign a Fortune 100-as listáján lévő 14 legjövedelmezőbb vállalat számára lehetővé teszi, hogy hatékonyabban és gyorsabban növekedjenek. Széleskörű dokumentum szakértelmünk, erős mesterséges intelligencia (AI) motorunk és az egységes enterprise cloud megoldásaink segítenek a világméretű cégeknek (Hewlett Packard Enterprise (HPE), Deloitte, MasterCard, The Royal Bank of Scotland, Verizon) a digitális átalakulás megvalósításában és nagyszerű élmények létrehozásában.

  • A HPE az Adobe Sign-t használja az Adobe Document Cloud részeként, hogy elősegítse a munkavállalóit a hatékonyabb munkavégzésben és az élmények jelentős mértékű fejlesztésében. A jogi dokumentumokat, gyakran 90 embernek kellett aláírnia, az aláírási időt 3 hónapról 1-2 napra csökkentették. A Workday integrációnak köszönhetően a HPE átalakította az új alkalmazottak felvételét. 
  • Hawaii állama szintén a papírmentes munkafolyamatokat választotta, annak érdekében, hogy gyorsabb és hatékonyabb szolgáltatásokat nyújtson. Az alkalmazottak és állampolgárok bármilyen eszközön aláírhatják a különböző dokumentumokat — például a HR részleg az iskolák számára védőoltási űrlapokat biztosít. A különböző kormányzati szervek az Adobe Document Cloud-ot használják, így az új felvételi folyamatok 80%-kal felgyorsíthatók. A különböző dokumentumok jóváhagyása hetek helyett órákon belül megtörténik. 
  • Az REA Group Ausztrália vezető online ingatlanértékesítő ügynöksége. A cég az Adobe Sign szolgáltatását használja a lassú, papíralapú szerződések feldolgozása helyett a gyors, digitális élmények létrehozásához. A Salesforce integrációval az REA az aláírt szerződéseket 90 percen belül megkapja, az értékesítőknek így több idejük lesz az eladásra koncentrálni. A Workday integráció elősegíti, hogy HR osztály jó első benyomást nyújtson az új alkalmazottaknak.

Ezekkel az eredményekkel nem meglepetés, hogy egyre több vállalat kezdi el használni az Adobe Sign-t. A különböző iparágak szereplői (pld: biogyógyszerészeti cégek, játék és szórakoztató cégek, hitelintézetek) azért váltanak, mivel bíznak a márkánkban, integrációinkban és a világszínvonalú enterprise megoldásainkban, illetve mert többet szeretnének az Adobe-tól. 

Nagy lépés előre kis lépésekkel

Az Adobe Document Cloud használatával felgyorsíthatjuk a lassú, manuális folyamatokat gyors, digitális élményekké. Ezután az alkalmazottaknak rá kell kattintaniuk a folyamatok automatizálására, ahol a megfelelő dokumentumok az illetékes személyekhez kerülnek, összegyűjtik az információkat és jóváhagyásokat a megfelelő sorrendben. A vásárlók bárhol kitölthetik a digitális űrlapokat, majd pedig aláírhatják és elküldhetik azokat. A digitális átállás bevezetésével növekedni fog a vállalati bizalom, amely az e-aláírással kezdődik és a vevők illetve az alkalmazottak irányába nagy élményekkel végződik.

(Adobe.com)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram