Az Autodesk bejelentette a Maya, 3DS Max, Mudbox, Motionbuilder, Softimage, Flame és Smoke szoftvereinek 2012-es verzióit.


Az Autodesk digitális szórakoztatóipari tartalomgyártó szoftvereinek legújabb generációja is nyit a 3D irányába.


"A 2012-es termékeink kihasználják a legújabb hardveres technológiákat hogy a viewportokban már szinte a végleges minőségű renderekkel dolgozhassnak a szerkesztők" - mondta Marc Petit, az Autodesk Media & Entertainment részlegének igazgatója.

"Még tovább finomítottuk a programok együttműködését és egyszerűsítettük az ehhez kapcsolódó pipeline-t, új kreatív eszközökkel bővítettük az eszköztárat, alkalmazkodva a legújabb virtuális mozigyártás és a sztereoszkopikus 3d produkciós trendekhez."

Nézzük az újdonságokat részletesebben:
 


A 3ds Max 2012 új gyorsított grafikai engine-el működik, az mRigids dinamikus szilárdtest szimuláció valiósidejú szimulációként működik a viewport-ban, valamint tovább finomították a szobrász- és festő eszközöket is (pl. a Clone brush-t). A program újdonságairól, videókkal kibővített részletes információkat itt találunk: 3ds Max 2012 újdonságok
 

 

A Maya 2012 teljesképernyős viewportban lejátszható effekteket, a viewportokban szerkeszthető motion trailt és új szimulációs lehetőségeket kínál.

A program újdonságairól, videókkal kibővített részletes információkat itt találunk: Autodesk Maya 2012

 

 

 

 

A Softimage 2012 új procedurális ICE modellező eszközzel bővült, integrált Syflex ruhaszimulációval, sztereoszkopikus lehetőségekkel és további SDK fejlesztésekkel.

 

A Mudbox 2012-ben kibővültek a festési lehetőségek, UV szerkezettől és 3d modell topológiától függetlenné vált a munkfolyamat, test deformációs pose eszközökkel alakíthatjuk a karaktereket, s mostantól már képes a program nagy mennyiségű adat kezelésére is, pl. tömegjelenetek esetén.

 

A Motionbuilder 2012-ben új sztereszkopikus megjelenítést és camera rig-et találunk, az új felület együttműködik az Autodesk HumanIK 4.5-el.

A professzionális piacon a Flame Premium 2012 teljesen realisztikus 3d világítást, 3d sztereoszkopikus munkáknál használható finishing eszközöket, valalmint olyan új funkciókat kapott, melyek segítségével a 3d kompozitálás ugyanolyan gyors és interaktív lesz mint a hagyományos 2d kompozitálás.

Végül röviden az Autodesk Smoke 2012-ről: itt is újratervezték a 3d bevilágítást, valamint megkapta a Flame FX-nek nevezett, hagyományos finishing eljárásokban használatos kreatív eszköztárat (Damage, Deform, Edge Detect, Pixel Spread).

(Autodesk)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram