Ha az értékesítők célja a vásárlók elérése a megfelelő üzenettel, a megfelelő helyen és a megfelelő időben, akkor nyilvánvaló, hogy egy mélyebb betekintés valamelyik fenti dimenzióba, oriási segítséget jelenthet.
Az Adobe nemrég mutatta be vadonatúj adatelemző-eszközeit, amelyekkel ez az elképzelés megvalósítható.
Az Adobe a tegnapi nap során mutatta be ezeket az eszközöket a vállalat Las Vegasi rendezvényén. A szolgáltatás új algoritmusokat biztosít az Adobe Marketing Cloud számára, azzal a céllal, hogy segítsen a különböző márkáknak optimális vásárlói tapasztalatokat biztosítani. A Marketing Cloud Experience Managerben például megtalálható egy új funkció, a Smart Tag (Okos Címke), amely segít az értékesítőknek megkeresni a Creative Cloud eszközöket, mint például fotókat és videókat. A Smart Tag jelenleg már elérhető.
Amit Ahuja, az Adobe adatkezeléssel foglalkozó igazgatója szerint a vásárlók napjainkban gyakran csapatokat bérelnek fel annak érdekében, hogy azok manuálisan végignézzék a képeket és a videókat. "Amit itt bemutattunk az a képesség, hogy hogyan használjuk fel a gépeket annak érdekében, hogy megtanítsuk nekik hogyan szkenneljék be a képeket és címkézzék fel őket automatikusan a könnyebb elérhetőség érdekében."
Virtuális elemzés
Az Adobe Analytics-ben a Virtuális Elemzőt (Virtual Analyst) arra tervezték, hogy valós idejű betekintéseket jelenítsen meg, amelyekről az értékesítők lehet, hogy nem is tudtak. Az eszköz monitorozza és fontosság szerint rangsorolja az adatokon végrehajtott időbeli változtatásokat és e-mail értesítéseket küld a rendellenességek vagy pedig a fontos dimenziókkal kapcsolatos változásokról. A Virtuális Elemző idén ősszel fog megjelenni.
Az Adobe Campaign új funkciója a Neolane 2013-as felvásárlásával valósult meg. Az új képesség segít az értékesítőknek eldönteni, hogy melyik e-mail tárgymezőjében szereplő szöveg fogja a legmagasabb szintű elköteleződést eredményezni egy egyedi célközönség esetén. Lényegében elemzi az adatokat a sikerességi ráták alapján, a korábbi tárgymezőkben lévő szöveg alapján, majd pedig különböző megoldási lehetőségeket javasol. Az eszköz béta verziója idén, a második negyedévben fog megjelenni.
Az Adobe ezenfelül új eszközöket mutatott be a TV műsorokra vonatkozó személyes javaslatok alapján, automatizált szegmens elemzést, vásárlói érték optimalizálást és kampány elemzést. Az új képességek több mint 40, már eddig is létező adatelemző eszközt egyesítenek az Adobe Marketing Cloud szolgáltatásban, beleértve a hozzájárulás elemzést és a vásárlási linkeket videókkal.
Múlt héten a Google szintén adatelemző eszközöket jelentett be, hasonló célok megvalósítása érdekében.
Csatlakozz Te is Facebook oldalunkhoz!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.