A közel 1500 táblagépes kiadvány és 600 kiadó adatai mutatják a táblagépes olvasás legújabb trendjeit.
BARCELONA (Spanyolország) – 2012. február 27. – A Mobile World Congress rendezvényen az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) bejelentette, hogy a múlt évben több mint 16 millió digitális kiadványt az Adobe® Digital Publishing Suite működtetett a táblagépeken. A vállalat jelentős elemzést tett közzé a digitális magazin- és újságalkalmazások használatáról. Az elemzés olyan, névtelenül begyűjtött és összegzett adatokra épül, amelyek világszerte közel 600 kiadó körülbelül 1500, Adobe Digital Publishing Suite csomagra épülő táblagépes alkalmazásából származnak.
Az Adobe emellett olyan új fejlesztéseket is bejelentett, amelyek a Digital Publishing Suite termékhez további, vállalatoknak szánt szolgáltatásokat és bővítéseket kínálnak, elősegítve ezzel, hogy a szervezetek megnöveljék a digitális kiadványokból származó bevételeket, valamint a márka iránti elkötelezettséget. A főbb fejlesztések közé tartozik az új, alkalmazáson belüli értékesítés, a felhasználói szerepen alapuló, célzott tartalomkézbesítés, valamint a felgyorsított alkalmazáskészítés.
Az Adobe Digital Publishing Suite használatával kézbesített kiadványokból származó, név nélkül gyűjtött adatok változásokat mutatnak ki az olvasási mintákban, a táblagép-alkalmazásokért való fizetésére irányuló hajlandóságban, a felgyorsított vásárlási folyamatokban és a hirdetések iránti érdeklődésben. A táblagépek növelik a kiadók nettó árbevételét, mivel a fogyasztók fizetnek a médiatartalmakért. Az üzleti kiadók pedig már arra használják a táblagépes alkalmazásokat, hogy az egyéb áruk és szolgáltatások értékesítését előmozdítsák és növeljék a márka ismertségét. Néhány pontos adat:
• A világ különböző tájain élő olvasók hatvannyolc százaléka vásárol jelenleg rendszeresen az Adobe Digital Publishing Suite szoftverrel készített digitális magazinokat és újságokat. Ez az arány példányok egyszeri megvásárlásából (15 százalék), előfizetésekből (26 százalék), valamint a csomagban kapható nyomtatott és digitális kiadványok megvásárlásából (27 százalék) tevődik össze.
„Az elmúlt 12 hónapban 16 millió alkalommal töltöttek le digitális kiadványokat, és a visszaesésnek semmilyen jelét nem láttuk – nyilatkozta Zeke Koch, az Adobe digitális kiadási részlegének termékmenedzsmentért felelős igazgatója. – Ahogyan a digitális kiadványok száma jelentősen növekszik, az Adobe tovább serkenti a fejlődési folyamatot olyan új szolgáltatásokkal, amelyek segítségével a kiadók és vállalatok világszerte tovább növelhetik a digitális tevékenységekből származó bevételeiket, elősegíthetik az olvasóik számának gyors növekedését, illetve a tartalmaik értékesítését.”
A kiadók, például a Rodale Inc. és az Active Interest Media, illetve a vállalatok, például a Sotheby’s a közelmúltban magazin-, értékesítési, illetve márkahűséggel kapcsolatos alkalmazásokat adott ki. Ehhez hasonlóan a vállalatoknak lehetősége nyílt arra, hogy a mobilmarketinges eszközeiket digitális tartalmakkal bővítsék a Digital Publishing Suite szoftverrel létrehozott különféle digitális kiadványok segítségével, beleértve az értékesítési célú és marketingkiadványokat, valamint a márkahűséget, illetve az ügyfelek megszerzését és megtartását célzó anyagokat.
„Adobe Digital Publishing Suite használatával olyan technológiai újításokkal elégíthetjük ki az igényeket és nyűgözhetjük le olvasóinkat, amilyenekre vágynak és amelyeket el is várnak – nyilatkozott Anthony Cerretani, a Backpacker Magazine szerkesztőhelyettese és digitális igazgatója. – Interaktív térképeket, a világ minden pontján átélt kalandokról készített videókat és olyan érintéssel és mutatással vezérelt tartalmakat integráltunk, amelyek arra inspirálják a közönséget, és lehetővé is teszik számukra, hogy hihetetlenül dinamikus kalandtúrákon vegyenek részt. Ráadásul az általuk beküldött multimédiás tartalmat is rendszeresen felhasználjuk a kiadványainkban. Az Adobe eszközeinek rugalmasságával minden hónapban új módszerekkel fejlesztjük tovább a folyamatot.”
„A vállalatunk az egyre globálisabb ügyfélhálózatunk elérésére helyezi a hangsúlyt, amihez az Adobe Digital Publishing Suite elegáns platformot és élvezetes felhasználói élményt biztosít – jelentette ki Amy Todd Middleton, a Sotheby’s globális marketingigazgatója. – A Sotheby’s katalógusalkalmazásunk a nyomtatott katalógusok esztétikus megjelenését a kényelmes digitális formátummal ötvözi. Az elemzések szerint az interaktívabb környezetben a felhasználók több időt töltenek a tartalmaink kapcsolat nélküli böngészésével.
A zoom funkciónak, az eredeti videóknak és a 360 fokos fényképeknek köszönhetően ez a műalkotások személyes megtekintésének kitűnő alternatívája.”
Az Adobe Digital Publishing Suite piacvezető a digitális kiadványok kézbesítésében, és olyan hatékony szolgáltatásokat tartalmaz, amelyek segítségével a hagyományos média- és az üzleti kiadók gyorsan hozhatnak létre magasabb digitális bevételt eredményező tartalmakat.
Az új szolgáltatások:
Az Adobe Digital Publishing Suite
A Digital Publishing Suite azonnal használatba vehető, üzemeltetett szolgáltatások és megjelenítő technológiák gyűjteménye, amely szorosan együttműködik az Adobe Creative Suite® 5.5 termékekkel. A Digital Publishing Suite és az Adobe InDesign® CS5.5 szoftverek együttes használatával a hagyományos médiakiadók, vállalatok, reklámügynökségek, valamint a szabadúszó tervezők és kis tervezőcégek új kategóriának számító, innovatív digitális magazinokat, újságokat, hirdetéseket és vállalati kiadványokat tehetnek közzé, terjeszthetnek, értékesíthetnek és optimalizálhatnak a vezető táblagépeken, például az Apple iPad, Kindle Fire, Barnes & Noble Nook, Samsung Galaxy és egyéb, az Android™ rendszeren alapuló készülékeken. A Digital Publishing Suite Enterprise, Professional és Single Edition kiadásokban érhető el.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.