Az Adobe felvásárolta az Allegorithmic-et

    A játék és szórakoztatóipar vezető 3D szerkesztő és publikációs gyártója ezentúl az Adobe-t erősíti.

    Az Adobe bejelentette, hogy felvásárolta az Allegorithmic-et, a Subsctance nevű szoftver gyártóját. A Substance a játék- és video post-production iparágban vezető szerepet tölt be a 3D textúra és material gyártás-ban. Az Allegorithmic Substance fejlett 3D design eszköztárát és a Creative Cloud kép, videó és motion graphic eszközeit egyesítve az Adobe a következő generációs virtuális valóság alapú szoftvereket fogja elérhetővé tenni a videójátékok látványtervezőinek, a film és televíziós ipar számára dolgozó VFX művészeknek, designereknek és marketing szakembereknek.

    A közeljövőben egy olyan világban fogunk élni, ahol a valós és a virtuális világok összemosódnak. Ahogy a márkák is keresik a megkülönböztetés lehetőségeit a kompetitív környezetben, 3d alapú látványos, interaktív tartalom, a virtual reality (VR) és az augmented (kiterjesztett) reality (AR) sokkal fontosabbá válik a jövőbeli siker elérése érdekében. A 3d tartalom a hagyományos munkafolyamatokat is teljesen immerzívvé alakítja (“minket körülvevővé”, ahol pl. a szerkesztést magát is vr környezetben végzi a művész), ami nemcsak időt és költséget csökkent, hanem új kreatív távlatokat nyit.

     

     

    “Egyre nagyobb igény jelentkezik a felhasználóink részéről a 3D technológiák bevezetésére a media, a szórakoztatás, kiskereskedelem és marketing területén, szeretnének immerzív élményt kínálni” - mondta Scott Belsky, az Adobe Creative Cloud-ért felelős ügyvezetője. “A Creative Cloud mindannyiunk számára a kreatív platform, míg a Substance természetes kiegészítője a már most immerzív élmény létrehozására képes Creative Cloud alkalmazásoknak, azaz a Photoshopnak, Dimension-nek, After Effects-nek és a Project Aero-nak.”

     

     

    A francia Allegorithmic széles ügyfélkörrel rendelkezkk a játék, film, tv, elektronikus kereskedelem, kiskereskedelm, autóipar, építészet, design és reklámipar területén. Termékeiket olyan vezető márkák használják, mint az Electronic Arts, Ubisoft, BMW, Ikea, Louis Vutton, a Foster + Partner és sokan mások. Számos AAA játék franchise használja a 3D material és textúrázó tudását, mint a Call of Duty, Assassin’s Creed, Forza, de díjnyertes filmekben is csillogtatja a tudását, pl. Blade Runner 2049, Pacific Rim Uprising vagy a Tomb Raider.

     

    A tranzakció részletei nem nyilvánosak.