A ContentCal felvásárlásával komoly céljai vannak az Adobe-nak. Ezáltal sokkal zökkenőmentesebben kezelhetik a felhasználók a jövőben a közösségi média közzétételi munkafolyamatait például a Creative Cloud Expressben. Mutatjuk a részleteket!
Olyan világot élünk, ahol egyre jellemzőbb, hogy az alkotói kereskedelem a digitális térre helyeződik, korlátozódik. Ebben az úgynevezett “Alkotói gazdaságban” egyre több magánszemély, egyéni vállalkozó és kisvállalkozás-tulajdonos hoz létre digitális vállalkozásokat, és online bevételt szereznek tartalmaikkal, termékeikkel és szolgáltatásaikkal. Ezek az alkotók a közösségi médiára támaszkodnak, mint alapvető marketingcsatornára, hogy új vásárlókat érjenek el – ez alapvető minden márkát vagy vállalkozást fejlesztő személy számára. Éppen ezért a közösségi médiában való sikerhez most minden eddiginél nagyobb szükség van valamilyen kiemelkedő tartalom megjelenítésére.
Az Adobe csapata ezért is döntött amellett, hogy fejleszti kreatív eszközeinek közösségi médiára fókuszáló tárházát. Ennek érdekében a vállalat megállapodást kötött a vezető közösségi média és tartalommarketing megoldásokat kínáló ContentCal megvásárlásáról.
Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a jövőben sokkal inkább a kreativitásra összpontosítsanak a közösségi médiában végzett közzétételi és riporting feladatok automatizálásával, és sokkal zökkenőmentesebbé váljanak ezek a folyamatok például olyan termékekben, mint a Creative Cloud Express.
Az egyszerű drag and drop élménynek köszönhetően a ContentCal bárki számára megkönnyíti a közösségi marketing ütemezését, közzétételét és kezelését – legyen szó közösségi csatornákról, blogokról vagy hirdetési platformokról. A londoni székhelyű vállalat hihetetlen ügyfélbázist épített ki magánszemélyektől és kisvállalkozásoktól kezdve a tekintélyes digitális márkákig.
További információkért kattints ide!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.