A felvásárlással javul a hirdetésoptimalizálási képesség a közösségi, kereső- és vizuális kampányokban.
SAN JOSÉ (Kalifornia) – 2011. november 30. – Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a mai napon bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött a magántulajdonban lévő, a többcsatornás hirdetésvásárlás és -optimalizálás terén vezető Efficient Frontier platform felvásárlásáról. Az Adobe megoldásai alapvető fontosságúak a digitális marketing és a hirdetések létrehozása, kezelése, végrehajtása, mérése és optimalizálása terén. Az Adobe jelenleg körülbelül ötbillió digitális tranzakciót bonyolít évente több mint 5000 ügyféllel, többek között a világ legnagyobb hirdetőivel, kiadóival és hirdetési ügynökségeivel.
Az Efficient Frontier felvásárlása révén többcsatornás reklámkampány-előrejelzési, -végrehajtási és -optimalizálási képességekkel bővül az Adobe meglévő Digital Marketing Suite programcsomagja. A programcsomag mellett az Adobe digitális marketingképességei között egy vállalati szintű adatkezelési platform, egy vezető reklámvideó-kezelési és -értékesítési platform, valamint egy vállalati tartalomkezelési rendszer található. Az Adobe továbbra is erős alapként tekint a független hirdetésvásárlási és -optimalizálási platformjára a kereső-, a közösségi és a vizuális marketing terén. Ennek köszönhetően a vállalat képességek még szélesebb skáláját kínálja a digitális marketing szakemberei, a hirdetők és a kiadók számára a jelentéskészítés és elemzés, a személyre szabott szolgáltatások, a többcsatornás kampányok kezelése és a médiaértékesítés terén.
„A globális internetes hirdetések számának robbanásszerű növekedésével ügyfeleink tudni szeretnék hol, mikor és hogyan fektessenek be a digitális marketingbe úgy, hogy a megtérülés a lehető legnagyobb legyen” – nyilatkozta Brad Rencher, az Adobe digitális marketingért felelős üzletágának alelnöke és ügyvezetője. „A Digital Marketing Suite kibővítése az Efficient Frontier képességeivel olyan vezető platformot biztosít ügyfeleinknek, amelynek révén a hirdetések költségei megtérülnek.”
„Az Adobe digitális marketinggel kapcsolatos elképzelései tökéletes összhangban vannak az Efficient Frontier megközelítésével, amely az adatokat használja a kockázatkezelés és a megtérülés elősegítésére egyre több digitális csatornán” – mondta David Karnstedt, az Efficient Frontier elnök-vezérigazgatója. „Az Adobe ügyfeleinek nagyobb mértékű betekintése lesz abba, hogy közösségi, kereső és vizuális befektetéseik milyen hatással vannak egymásra, és hogyan optimalizálhatják többcsatornás kampányaikat.”
Közösségi marketing
Az Efficient Frontier egy közösségi hirdetésvásárlási képességet biztosít az Adobe számára a Facebook oldalain, amely az Efficient Frontier optimalizálási algoritmusait használja az eredmények előrejelzésére és a megtérülés növelésére. Emellett a marketingszakemberek számos kreatív elemet tölthetnek fel a megoldásba, amely automatikusan hirdetéskombinációkat hoz létre. Ezek a képességek az Adobe® SearchCenter+ keretein belül jelenleg elérhető Facebook-hirdetésvásárlási funkció részét képezik majd.
A felvásárlás révén az ügyfelek számára rendelkezésre áll majd egy közösségi marketingplatform. Ez olyan eszközöket és szolgáltatásokat kínál az ügyfeleknek, amelyek segítségével felépíthetik, kezelhetik, megfigyelhetik és értékelhetik a közösségi webhelyeken való jelenlétüket. Az Adobe ezt a közösségi tevékenységet lehetővé tévő képességet az Adobe SocialAnalytics szolgáltatással kombinálja. Ez az elemzési megoldás a közösségi megfigyelésen túl a közösségi médiát összekapcsolja az üzleti eredményekkel.
Keresőmarketing
Az Adobe Digital Marketing Suite csomag tartalmazza a SeachCenter+ külön díj ellenében igénybe vehető keresőmarketing-kezelő megoldást. Az Efficient Frontier ezt a keresőkezelési képességet egy átfogó keresésiportfolió-optimalizálási rendszerrel bővíti. Ezen megoldások kombinálásával egy olyan piacvezető keresőoptimalizálási megoldás jön létre, amely a közepestől a legnagyobb méretű vállalatokig és ügynökségekig igazodik az igényekhez.
Vizuális marketing
Az Efficient Frontier a keresőoptimalizálás és vizuális hirdetés terén szerzett tapasztalatát egy valósidejű ajánlatkészítési rendszer formájában biztosítja, amelynek célja, hogy növelje a hirdetések megtérülését a legfontosabb elérhető felületeken. Ez az ajánlatkészítő rendszer az Efficient Frontier algoritmusait használja. Alkalmas lesz az Adobe Digital Marketing Suite webhelyforgalmi és konverziós adatainak felhasználására és kiegészíti az Adobe Dynamic Ad Targeting megoldását, amely dinamikusan hoz létre vizuális hirdetéseket személyre szóló üzenetekkel és ajánlatokkal. Az Efficient Frontier és az Adobe Digital Marketing Suite képességeinek integrálása teljesebb képet nyújt az ügyfelek számára vizuális hirdetési kampányaikról és egy egységes hirdetéselhelyezés-optimalizálási rendszert biztosít a látogatottság és a konverziós ráta növeléséhez.
Többcsatornás optimalizálás
A keresési, vizuális és közösségi média aukcióalapú vásárlási folyamata folyamatos nyomást gyakorol a marketingszakemberekre, akiknek el kell dönteniük, hogy hol licitáljanak és mire. Az Efficient Frontier segítségével nincs szükség találgatásra, mivel a rendszer egy algoritmikus módszer segítségével optimalizált árajánlatokat hoz létre és a digitális csatornák között a maximális megtérülés szerint osztja el a rendelkezésre álló összeget. Ezek a testre szabható algoritmusok a marketingszakemberek keresési, vizuális és közösségi piacokról származó előzetes teljesítményadataira, valamint a webhelyekről és offline forrásokból származó konverziós adatokra épülnek. Az Efficient Frontier algoritmusai számára rendkívül hasznosak lesznek az Adobe Digital Marketing Suite által rögzített kattintási navigációs adatok és konverziós mérőszámok. Így az Adobe ügyfelei rendkívül pontos és jól használható, előrejelzésre alkalmas modelleket és szimulációkat hozhatnak létre.
A tranzakció lebonyolítása – amely a hivatalos engedélyek megszerzésétől, valamint egyéb jogszabályi feltételek teljesülésétől függ – várhatóan az Adobe 2012-es pénzügyi évének első negyedében fejeződik be. A tranzakció Adobe vállalatra gyakorolt pénzügyi hatását az Adobe által korábban készített pénzügyi célkitűzései nem tükrözik. A tranzakció befejezéséig mindkét vállalat egymástól függetlenül működik. Az Adobe vállalatra gyakorolt várható pénzügyi hatást csak a tranzakció lezárása után tesszük közzé.
Jövőre vonatkozó állítások közzététele
Ez a sajtóközlemény a jövőre vonatkozó állításokat tartalmaz az 1995. évi magán értékpapírokra vonatkozó peres eljárások reformtörvénye (Private Securities Litigation Reform Act of 1995) értelmében, amelyeket kockázatok, bizonytalanságok és egyéb tényezők befolyásolhatnak. Ezek közé tartoznak az azzal kapcsolatos kockázatok és bizonytalanságok, hogy az Efficient Frontier felvásárlása nem valósítható meg, mivel a tranzakció lebonyolítása bizonyos feltételektől, kockázatoktól és bizonytalanságoktól függ. Ezek közé tartoznak az azzal kapcsolatos kockázatok, hogy az Adobe sikeresen tudja-e növelni üzleti teljesítményét a többcsatornás digitális marketing terén, valamint hogy képes-e integrálni az Efficient Frontier technológiáját az Adobe által kínált más termékekbe és szolgáltatásokba. A múltbéli tényekre vonatkozó kijelentéseken kívül minden állítás jövőre vonatkozó állításnak tekinthető. Ezek közé tartozik a tranzakció az Adobe vállalatra gyakorolt pénzügyi hatása; a tranzakcióval kapcsolatos iratok és jóváhagyások várható időpontja; a tranzakció befejezésének várható időpontja; a tranzakció befejezésének képessége a befejezés feltételeinek figyelembe vételével; az Adobe képessége üzleti teljesítménye növelésére a többcsatornás digitális marketing terén; a piac növekedése és más várható előnyök az Adobe számára a tranzakcióból; az Efficient Frontier technológia a több csatornában folyó hirdetési kampány optimalizálására irányuló képessége; az Efficient Frontier termékeiben található algoritmusok az Adobe Digital Marketing Suite és egyéb termékek által rögzített adatok felhasználására irányuló képessége; minden várakozásokra vagy elképzelésre vonatkozó kijelentés és a fentiek alapját képező minden állítás vagy feltevés. Ezek miatt a kockázatok, bizonytalanságok és egyéb tényezők, valamint az Adobe üzleti tevékenységéhez kapcsolódó általános kockázatok miatt a tényleges eredmények lényegesen eltérhetnek a jövőre vonatkozó állításokban foglaltaktól. Felhívjuk a figyelmét, hogy a jövőre vonatkozó állítások nem tekinthetők megbízhatónak. Minden jövőre vonatkozó állítás az Adobe számára jelenleg elérhető információkon alapul, és teljes egészében vonatkozik rá ez a figyelmeztető nyilatkozat. E kockázatok és bizonytalanságok további ismertetését a magánszemélyek az Adobe által az Egyesült Államok tőzsdefelügyeletéhez benyújtott dokumentumokban tekinthetik meg. Az Adobe semmilyen kötelezettséget nem vállal az ilyen, jövőre vonatkozó állítások, vagy a jelen sajtóközleményben szereplő egyéb állítások frissítésére vonatkozóan.
Az Adobe Digital Marketing Suite
Az Adobe Digital Marketing Suite egy integrált és nyílt platformot nyújt az online üzleti megoldások optimalizálására, és az ügyfelekkel kapcsolatos adatokkal biztosítja az innovációt az egész vállalkozásban, illetve növeli a marketing hatékonyságát is. A szoftvercsomag integrált alkalmazásokból áll, amelyek lehetővé teszik az ügyfelekkel kapcsolatos betekintések összegyűjtését és a bennük rejlő lehetőségek maximális kihasználását az ügyfélszerzés, a bevételszerzés, illetve az ügyfelek megtartása, továbbá a tartalmak létrehozásának és közzétételének optimalizálása érdekében. A szoftvercsomag segítségével a marketingszakemberek például megtalálhatják a leghatékonyabb marketingstratégiákat és hirdetési helyeket, valamint releváns, személyre szabott és egységes vásárlói élményt biztosíthatnak olyan digitális marketingcsatornákon, amilyenek például a webhelyek, a megjelenített hirdetések, az e-mail, a közösségi, a mobil és a videós szegmens. A szoftvercsomag lehetővé teszi a marketingszakemberek számára a gyors módosítások végrehajtását, bizonyos ügyfél-interakciók automatizálását és a marketingköltségek megtérülésének hatékonyabb maximalizálását, ami végül pozitív irányban befolyásolhatja az eredményeket.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.