Az Adobe beszáll az e-kereskedelmi fizetési üzletágba


Az Adobe nem titkolt célja a Shopify kihívójaként megvetni a lábukat az e-kereskedelem területén.


Az Adobe Inc. bejelentett, hogy még 2021 során új fizetési szolgáltatásokkal bővíti e-kereskedelmi platformját, hogy segítse a kereskedőket a hitelkártyák és más fizetési módok elfogadásában, elmélyítve ezzel a Shopify Inc. e-kereskedelmi céggel való rivalizálást. Az Adobe 2018-ban kezdett el olyan szoftvereket nyújtani, amelyek segítik a kiskereskedők online áruházainak működtetését, amikor 1,68 milliárd dollárért megvásárolta a Magento Commerce-t a Permira magántőke-befektetési társaságtól.

Az Adobe az év végéig vezeti be az új fizetési rendszert az Egyesült Államokban, és a PayPal Holdings-ot csatornázza be a különböző fizetési típusok, köztük a hitel- és betéti kártyák, valamint a PayPal saját fizetési és utólagos fizetési ajánlatainak feldolgozásához.

Eddig az Adobe e-kereskedelmi ügyfeleinek saját fizetési rendszert kellett kiépíteniük. Ez működik a nagyobb vállalkozások számára, amelyek tudnak tárgyalni a fizetési szolgáltatókkal, de az Adobe egyszerűbb szolgáltatást akart a kisebb kereskedők számára, mondta Peter Sheldon, az Adobe kereskedelmi stratégiáért felelős vezető igazgatója a Reutersnek adott interjúban.

"Valójában a műveletek egyszerűségét keresik, valamint hogy az összes riportjuk és kivonatuk egyetlen eszköztárból generálható legyen" - mondta Sheldon.

A fizetés az e-kereskedelmi üzletág jelentős részét tesz ki. 2020-ban a Shopify 2,93 milliárd dolláros bevételének több mint kétharmada a fizetéseket is magában foglaló kereskedői szolgáltatási szegmenséből származott.

Az Adobe számára a fizetési lépés a FedEx Corp-el az év elején kötött partnerséget követi, amely segít az Adobe kereskedőinek a szállítási és logisztikai szolgáltatások kezelésében.

Az Adobe mostani lépése "bizonyos szempontból hasonlít a Shopify-hoz, de emellett csak megpróbálja monetizálni annak különböző részeit, amit egy eladónak az online értékesítéshez meg kell tennie" - mondta Jordan Jewell, az IDC digitális kereskedelemmel foglalkozó kutatási igazgatója. "A fizetés az egyik legnagyobb. Rengeteg pénz áramlik az online fizetések világában".

Az Adobe 2022-ben olyan területekre tervezi a terjeszkedést, mint Kanada, Ausztrália és Nyugat-Európa. Sheldon a Reutersnek azt is elmondta, hogy a PayPal-lal kötött szolgáltatói megállapodás nem kizárólagos, és ahogy az Adobe 2022 után tovább terjeszkedik nemzetközileg, más fizetési szolgáltatók igénybevétele is szóba jöhet.

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram