A mesterséges intelligencia és gépi tanulás a hétköznapi rutinmunkát már képes átvenni a marketing részlegtől.
Az Adobe (Nasdaq: ADBE) bemutatta az Adobe Experience Manager as a Cloud Service-t, ami az Adobe Experience Cloud részét képezi. Az iparág legfejlettebb natív felhő megoldása a digitális élménykezelés érdekében a sokoldalú képességeket a tartalom testreszabási opciókkal egyesíti, amit az SaaS-szerű agilitással kombinálva marketingszakemberek és a fejlesztők már kértek az Adobe-tól. A márkák már néhány perc beállíthatóak és hozzáférhetnek az alkalmazáshoz - dinamikus és személyre szabott tartalommal és élményekkel gazdagíthatják a vevőiket már mindössze néhány hét alatt, vagyis ehhez nem hónapok vagy évek kellene, ahogy ez egyébként az iparágban szokásos.
Az élmény alapú gazdaságban minden vállalkozásnak digitális vállalkozásnak kell lennie. Adatokkal, részletes információkkal és személyre szabott tartalommal, az ügyfélutak kezelésével, valamint a kereskedelemmel és a reklámozással kapcsolatos megoldásokkal az Adobe Experience Cloud az ügyfélélmény-menedzsmentet (CXM) vezérli mind a B2B, mind a B2C-ben, bármilyen méretű vállalkozás számára.
„Az Adobe Experience Manager, mint egy felhőalapú szolgáltatás, felturbózza a szervezet képességeit, hogy sokkal gyorsabb kampányokat menedzseljen és szállítson, valamint a lehető leggyorsabban teljes ügyélélményt hozzon létre” - mondta Loni Stark, az Adobe stratégia és termékmarketing vezetője. "Ellenállhatatlan ajánlatot kínál a közepes és nagyméretű vállalkozások számára, amelyek egyre inkább a fejlett digitális eszközöket vezetik be, de nagyobb egyszerűségre és rugalmasságra van szükségük ah üzleti modelleik változásának a támogatásához."
„Amikor felmerült a lehetőség, hogy az Adobe Experience Manager felhőalapú szolgáltatás korai használóivá váljunk, a skálázhatóságnak köszönhetően ráugrottunk az ajánlatra” - mondta Ben Snyder, az Under Armour IT terméktulajdonosa. „Az integráció zökkenőmentes volt. A digitális állománykezelőnk már felhőalapú szolgáltatásként működik, és az új szezon termékeinek a feltöltéséhez szükséges idő jelentősen csökkent. ”
„Hihetetlenül vonzó volt számunkra az Adobe Experience Manager felhőalapú szolgáltatás korai alkalmazásának a lehetősége” - tette hozzá Steve Schultz, az Esri marketing technológiai vezetője. „Ahelyett, hogy ritka és nagyméretű változásokkal frissítenénk az alkalmazásunkat, ehelyett az Adobe Experience Manager felhőalapú szolgáltatásának köszönhetően ez folyamatosan frissül. Úgy gondoljuk, hogy ennek folyamatos integrációnak (CI) hatalmas előnyei vannak, mivel a telepítési hibák kockázata jelentősen csökkent.”
Nagy mennyiségű tartalom kezelése több különböző csapattal, több ügyél érintkezési pont kialakítása és a valósidejű adatokon alapuló személyre szabott tartalom valamint az elérésekből származó információk azok a kihívások, amelyekkel manapság a márkák szembesülnek. Az Adobe Experience Manager as a Cloud Service egy modern, célzott ügyfélélmény alkalmazás ami skálázható, biztonságos és agilis tartalom menedzsment eszközöket (CMS), digitális asset management (DAM), digitális üzenet menedzsmentet és ügyfélkommunikációs (CCM) alkalmazások. Egyedül az Adobe kínál SaaS-szintű sebességet, miközben bővíthető és testreszabható az üzleti igények kielégítésére.
A termék részletei és előnyei:
A közepes és nagyvállalati használat korai tapasztalatai alapján az alkalmazást használó cégeknél 50%-al gyorsabb volt a bevezetéshez szükséges idő, 40%-os növekedés jelentkezett az adminisztratív hatékonyságban, a rendszeres frissítéseknek köszönhetően egyáltalán nem volt szolgáltatáskimaradás, miközben a tartalomgyártási produktivitás 20%-al növekedett.
A felhő-natív szolgáltatásba való áttérés többféle marketing és informatikai előnyt kínál, többek között:
Gyorsabb értékteremtés: Lökést ad tartalomfejlesztésnek, mivel a cégeknek nem egyedi fejlesztésekkel kell testreszabott felhasználói élményt teremteni. Az Adobe Experience Manager, mint felhőalapú szolgáltatás, percek alatt biztosítja a produkciós szintű CMS és DAM környezeteket. Például az új site élmények gyorsan elindíthatók, és alapul szolgálhatnak a jövőbeni ügyfélélmény innovációkhoz.
Felhő agilitás: A jelenlegi, méretezhető és elérhető alkalmazással a CIO (Chief Information Officer)-eknek nem kell attól tartaniuk, hogy a verziófrissítést leállást okozna, mivel egy olyan production környezetre tudnak támaszkodni, amit megfelelően konfigurált és karbantartott, és egyben megfelel az Adobe szokásos biztonsági előírásainak.
Ügyfélélmény optimalizálás: Magasabb ROI elérése az ügyfél valósidejű tevékenységét elemezve, úgy hogy közben tiszteletben tartja a választásukat. Például, ha a korábbi vásárlások során a vörös színű dolgok iránti érdeklődést mutattak, és az ügyfél kap egy kabátokról szóló email ajánlatot, akkor az Adobe Sensei, az Adobe AI és a gépi tanulási segítségével, a márka ezen előzmények felhasználásával vörös kabátokat fog ajánlani a konverzió javítása érdekében. Ezenkívül az Adobe Sensei lehetővé teszi a márkák számára a képek és videók automatikus címkézését, így a csapatok a kreatív munkára összpontosíthatnak - nem a kézi feladatokra.
Omnichannel tapasztalatok: Hozzon létre és továbbítson ügyfélélményt bármilyen csatornán, eszközön vagy alkalmazáson keresztül. A márkák így a célközönség igényeire rezonáló tartalom előállítására tudnak összpontosítani, és a beépített Adobe Sensei képességeire bízzák az ismétlődő, mindennapos feladatokat, valamint hogy ezeket a személyre szabott tartalmakat a különböző csatornák saját formátumához automatizálják. A csapatok egyszerre dolgozhatnak több eszközön, több csatornán, értékes időt megtakarítva ezáltal projektmenedzsmentben és a tartalom eszközre optimalizálásban.
(Adobe)
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.